درحال بارگذاری

استخری با یک طراحی جذاب و با ارزش

تاریخ: سه شنبه, 26 شهریور 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 423 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ساختمان جذاب و دیدنی دیگر و امیدواریم طراحی این ساختمان باعث ایجاد طرح ها و ایده های خلاق زیادی در ذهن شما بشود. و این بار قصد داریم طرح یک ساختمان مربوط به یک استخر دیدنی و زیبا را به شما نشان دهیم که با طراحی خاص خود تبدیل به یکی از جذاب ترین استخر های دنیا در زمان خود شده است ،پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

تورنسول (به لاتین Tournesol) استخری بسیار زیبا است که طراخی آن از زمان خود جلو تر است و کاملا متفاو با ایده های زمان خود طراحی و ساخته شده است. این استخر دارای یک ساختار گنبدی شکل است که از یک ماده ی آکریلیک به نام Hi-Macs ساخته شده و جلوه ای نمادین و منحصر به فرد را به این ساختمان داده است. این سازه بعد از زمان طولانی که استفاده شده بود در اوایل سال 2015 میلادی دوباره مورد باز سازی قرار گرفته است و بازسازی شده است. این بازسازی باعث شده است تا این ساختمان بتواند دوباره نفس بکشد و همچنان جذابیت خود را برای کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند داشته باشد.

راستی! این نکته را فراموش نکنید که در طراحی گند این ساختمان زیبا از یک گل آفتاب گردان الهام گرفته شده است و این گنبد زیبا ی تواند در نور خورشید باز شود! بعبارتی در طول روز و زیر نور خورشید گنبد و سقف این ساختمان قابل باز شدن است تا استفاده کنندگان این استخر بتوانند از نور خورشید استفاده کنند و از آن  لذت ببرند.

نام طراح به لاتین: Urbane Kultur & Hi-Macs.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 423 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی