درحال بارگذاری

آنتی ویروس ClamAV Validator برای آپلود در لاراول

تاریخ: دوشنبه, 25 شهریور 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 330 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


امروز هم با معرفی یک بسته کاربردی برای استفاده در لاراول همراه شما هستیم و قصد داریم تا یک آنتی ویروس مفید برای لاراول را به شما معرفی کنیم. ClamAV Validator یک بسته برایلاراول است که توسط کریشناپراساد ام جی (Krishnaprasad MG) توسعه داده و نوشته شده است. که یکه بسته اعتبار سنج ویروس یاب برپایه اسکنر ClamAV است و امکانات امنیتی خوبی را برای فایلهایی که در لاراول بارگذاری و آپلود می شوند فراهم می کند.

برای نصب و اجرای این بسته نیاز به نصب چند بسته است. بعبارتی برای اینکه این بسته کار کند شما باید اسکنر آنتی ویروس ClamAV را روی سرور خود نصب کنید. بعد از نصب بسته و تنظیم سرور خود شما می توانید مثل هر validate دیگری از این بسته استفاده کنید. برای مثال تایید اعتبار زیر را در نظر بگیرد:

$request->validate(['upload' => 'clamav']);

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتورهای این ضد ویروس از وب سایت آنتی ویروس ClamAV در این آدرس بازدید کنید و با روش کار و جزییات آن بیشتر آشنا شوید.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بسته ClamAV Validator از گیت هاب این بسته دیدن کنید ودستورالعمل کامل نصب ،کد منبع و سایر جزییات آن را از گیت هاب بسته دریافت و مشاهده کنید. آدرس گیت هایب این بسته را در زیر برای شما قرار داده ایم:

https://github.com/sunspikes/clamav-validator

 

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 330 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی