درحال بارگذاری

برخی از دوره های آنلاین را امتحان کنید "شروع به یادگیری"

تاریخ: یکشنبه, 24 شهریور 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 344 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


برخی از دوره های آنلاین را امتحان کنید

 

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر برنامه یادگیری خود داشته باشید (یا نمی خواهید به تنهایی در آن شرکت کنید) ، یک دوره کد نویسی آنلاین می تواند گزینه بهتری نسبت به یک چکمه برنامه نویسی حضوری باشد.

با این وجود کلاسهای آنلاین مختلف زیادی وجود دارد که  زبان های برنامه نویسی آموزش می دهند و تشخیص اینکه کدام یک واقعاً ارزش وقت و هزینه شما را دارد سخت است. 

اگر مشکلی برای تمرین انفرادی ندارید ، گزینه Odin Project را انتخاب کنید ، گزینه ای رایگان که بخشی از بهترین محتوای منبع باز را برای تبدیل یک تازه وارد برنامه نویسی به یک برنامه نویس جمع می کند.

مهم نیست که چند دوره را به پایان برسانید ، بسیاری از مبتدیان هنوز هم استفاده از دانش نسبتاً ابتدایی خود را دشوار می کنند. برای این منظور ، بسیاری از دوره های عملی JavaScript رایگان را از Watch and Code توصیه می کنند ، که حول یک پروژه واحد است.

بر تفکر یادگیری محاسباتی متمرکز شوید

به جای تمرکز بیش از حد در یادگیری یک زبان برنامه نویسی خاص ، شما همچنین می توانید یاد بگیرید که مشکل را به شکلی که کامپیوتر درک کند حل کند، به عبارت دیگر ، مهارت های خود را در مفاهیمی مانند تشخیص الگوریتم ها و انتزاعات بهبود بخشید.همچنین زبان هایی مانند حلقه ها وجود دارد که به هر زبانی که

استفاده می کنید ظاهر می شوند. هرچه این اصول را بهتر بفهمید ، یادگیری زبان بعدی آسان تر خواهد بود (و در نتیجه محصولات یا پروژه های بهتری را طراحی کنید).

با تشکر از اینترنت ، شما نیازی به ثبت نام در یک دانشگاه  برای یادگیری اصول علم کامپیوتر ندارید. تعدادی از کلاس های در سطح دانشگاه  بصورت آنلاین (یا هزینه بسیار کم)  در دسترس هستند.

من نمی توانم  دوره CS50x دانشگاه هاروارد را به شما توصیه کنم. شما می توانید دوره را به صورت رایگان از طریق edX بگذدرانید و با انجام تمام تکالیف ، یک گواهی کسب کنید ، یا می توانید  خود بروید و تمام سخنرانی های ارسال شده در یوتیوب را تماشا کنید.

شما می توانید با این انتخاب دوره های آنلاین ، علوم کامپیوتر در سطح دانشگاهی بیاموزید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 344 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی