درحال بارگذاری

معرفی چند نمونه از بهترین پایه های نگهدارنده لپ تاپ (Stands)

تاریخ: یکشنبه, 24 شهریور 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 10599 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


گاهی اوقات در زمان استفاده از لپ تاپ بدون میز و در خانه و یا حتی در استفاده از آن روی میز کار خود ممکن است دچار مشکل شوید و حالت های مختلف نشستن را امتحان کنید. اما باز هم شرایط راحتی برای استفاده از لپ تاپ خود نداشته باشید. در این میان پایه های نگه دارند لپتاپ یا بعبارتی استند (Stands) بسیار به شما کمک خواهند کرد. استفاده از استند برای نگهداشتن لپتاپ روشی بسیار خوب برای مشکل استفاده از لپتاپ است ،چراکه به شما این امکان را میدهند تا لپ تاپ خود را بالاتر از سطح زمین یا میز کار خود قرار بدهید.

در این بین اما انتخاب یک پایه نگهدارند خوب و مناسب کار سختی خواهد بود. در این مطلب می خواهیم چند مدل خاص از استند های لپتاپ را به شما معرفی کنیم تا شما با بررسی و ایده گرفتن از آنها بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. پس در ادامه همراه ما باشید.

پایه نگهدارنده لپ تاپ مدل AOOU Laptop Stand:

یکی از بهترین پایه های نگهدارنده لپ تاپ است که به کمک پایه های سه گانه خود امکان چرخش 360 درجه را به شما میدهد و به سادگی می توان ارتفاع آن را تنظیم کرد. این پایه در نهایت می تواند تا 19 اینچ ارتفاع تنظیم شود. به کمک این پایه می توانید در هر زاویه دلخواهی از لپ تاپ خود استفاده کنید.

جنس بدنه این پایه از پلاستیک است و اگرچه مقاومت بالایی ندارد اما برای استفاده در هر شکلی مناسب است . ضمن اینکه این پایه از دو فن خنک کننده بهره می برد تا باعث خنک شدن سریع تر و بهتر لپ تاپ باشد.  علاوه بر این ها باید به این نکته اشاره کرد که این پایه دارای یک میز کوچک برای موس می باشد که به شما امکان استفاده از موس جداگانه را می دهد.

نقاط قوت:

تنوع در زاویه بندی ها برای استفاده از لپ تاپ استفاده

پایه های قابل تنظیم

میز موس

فن های خنک کننده

قیمت مناسب

نقات ضعف:

مقاومت پایین به دلیل استفاده از پلاستیک خشک

 

پایه نگهدارنده مدل Roost Laptop Stand:

یک پایه نگهدارنده کوچک ،مناسب و قابل حمل برای لپتاپ که به شکل جادویی قابل تا شدن است تا حتی درون جیب جا بگیرد. این پایه قابل تنظیم در ارتفاعی بین 6 تا 11 اینچ می باشد که شاید قابلیت جابه جایی آن شما را وسوسه کند. از این رو این پایه بیشتر مناسب مسافران و یا کسانی است که لپتاپ خود را زیاد جابه جا می کنند. البته همین قابلیت جابه جایی باعث می شود که قیمت آن نیز کمی بالاتر از انتظار باشد.

نقاط قوت:

عالی برای جابه جایی و مسافرت

قابلیت تنظیم ارتفاع

داشتن جریان هوای عبوری خوب

نداشتن هیچگونه قسمت مسطحی

نقاط ضعف:

پرسی بودن

جنس پلاستیک با مقاومت کم

نداشتن فن

 

پایه نگهدارنده مدل Rain Design mStand:

پایه ای با طراحی خاص و زیبا که مطمئنا چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد. این پایه از جنس آلومینیوم فشرده با مقاومت بالا است که باعث دوام بالای آن در برابر آسیب ها خواهد شد. این بدنه آلومینیومی همچنین همانند یک سینک خنک کننده برای خنک کننده لپ تاپ می باشد و باعث خنک شدن بهتر لپ تاپ می شود. البته باید توجه کنید این پایه تا زمانی که شما نیاز نداشته باشید ارتفاع قرار گیری لپ تاپ خود را تغییر دهید یکی از بهترین گزینه ها است.

نقاط قوت:

دوام و کیفیت بالا

استفاده از آلومینیوم برای خنک کنندگی لپ تاپ

قیمت مناسب

طراحی زیبا

نقاط ضعف:

غییر قابل تنظیم بودن ارتفاع

نداشتن فن

 

پایه نگهدارنده مدل Griffin Elevator Laptop Stand:

اگر به دنبال یک پایه نگهدارنده متفاوت برای لپتاپ خود هستید این یکی را از دست ندهید. این پایه با شکل ظاهری شبیه به ریل های بالا برنده با بدنه آلومینیومی در کنار سادگی آن بسیار جذاب و دیدنی است. در انتهای پایه های آن دو قلاب برای نگهداشتن لپ تاپ قرار گرفته است و فضای داخلی و باز آن امکان جابه جایی هوا را به خوبی فراهم می کند و جریان هوای خوبی برای خنک شدن لپ تاپ شما به وجود خواهد آمد.

نقاط فوت:

بسیار بادوام

جریان هوای مناسب

قیمت مناسب

نقاط ضعف:

غیر قابل تغییر بودن ارتفاع

 

پایه نگهدارنده UPERGO Laptop Stand:

اگرچه این پایه لپ تاپ زیاد ارتفاع ندارد و ارتفاع آن نیز قابل تغییر نیست اما دارای طراحی و بدنه ای فوق العاده است. بدنه این پایه از آلومینیوم فشرده و باریک است که به آن توانایی قابل حمل بودن میدهد. این پایه همچنین برای استفاده در درون تختخواب بسیار عالی است. این پایه دارای دوام بالایی است و بدنه آن به راحتی با جابه جایی گرما باعث خنک شدن لپ تاپ شما می شود.

نقاط قوت:

بسیار بادوام

قابل حمل بودن

قیمت مناسب

نقاط ضعف:

نداشتن فن

غیر قابل تغییر بودن ارتفاع

در استفاده طولانی مدت از لپ تاپ ممکن است لپ تاپ کمی داغ شود.

 

پایه نگهدارنده مدل AmazonBasics Laptop Stand:

یک پایه کوچک با قیمت مناسب که البته ظاهر آن چندا جذاب نیست. این پایه قابلیت تغییر زاویه اندکی بین 12 تا 35 درجه را دارد و مثل مدل های آلومینیومی دوام بالایی ندارد. اما به دلیل شکل طراحی آن و ایجاد جریان هوای مناسب در زیر لپ تاپ خنک کنندگی خوبی خواهد داشت. اگر از بودجه بالایی برای خرید استند لپ تاپ برخوردار نیستید این گزینه برای شما مناسب خواهد بود.

نقاط قدرت:

طراحی عالی برای جابه جایی هوا و جریان هوا

قابلیت تنظیم زاویه (به اندازه کم)

قیمت مناسب

نقاط ضعف:

زیاد با دوام نیست

نداشتم فن

غیر قابل تغییر بودن ارتفاع


در کل استند های لپ تاپ وسیله هایی بسیار کار آمد هستند که در استفاده از لپ تاپ ها به شما کمک میکنند. تمام استند های بالا استند های مفید و خوبی هستند و صدالبته مدل های مختلفی در بازار وجود دارند که آن نیز به اشکال خاص دارای ویژگی های منحصربه فرد و مفیدی هستند. شما می توانید با تحقیق و بررسی مدل های مختلف بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 10599 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی