درحال بارگذاری

بهترین روش خودآموزی برنامه نویسی "تعیین مسیر"

تاریخ: یکشنبه, 24 شهریور 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 323 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


 

اگربخواهید یاد بگیرید که چگونه کد نویسی کنید. شاید برداشتن اولین قدم در این دنیای عظیم و گسترده برنامه نویسی ترسناک به نظر می رسد.  راز بزرگ اینجاست:  منابع رایگان (و ارزان) زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای کمک به خودتان کمک بگیرید.

به خود تکنیک های جدید بیاموزید و این فرایند یادگیری را سرگرم کننده و هیجان انگیز کنید - حداقل به همان اندازه که برنامه نویسی  می تواند هیجان انگیز باشد.

 

فرق نمی کند این که آیا شما به عنوان یک شغل به دنبال  برنامه نویسی هستید یا یک دانشجو هستید و یا ابن که فقط برای سرگرمی و یا آشنایی با برنامه نویسی به دنبال آن هستید. تمام چیزی که شما نیاز دارید  یک رایانه و دسترسی به اینترنت برای شروع سفر برنامه نویسی شماست. 

قبل از این که وارد این عرصه شوید ما بهترین راهنمایی را اینجا برای شما داریم:

 

اول از همه از خود بپرسید چرا می خواهید برنامه نویسی را یاد بگیرید؟

چند ساعتی وقت بگذارید و به دلایل واقعی که می خو.اهید برنامه نویسی را یاد بگیرید فکر کنید  با خودتان صادق باشید . آیا شما در تلاش برای یادگیری کمترین حد ممکن برایارتقاء کسب وکارتان هستید ؟   آیا به دنبال ایجاد یک تغییر شغلی بزرگ هستید؟ یا برنامه نویسی دستگاههای هوشمند مختلف برای انجام کاری جالب

هستید تا هم اتاقی های خود را هیجان زده کنید؟

پاسخ شما می تواند تعیین کند که کدام زبان (های) برنامه نویسی را باید تیاد بگیرید و بر آن ها تسلط داشته باشید و این که شما چقدر سرمایه برای یادگیری نیاز دارید.

به عنوان مثال ، اگر رویای شما ایجاد سیستم عامل عالی بعدی یا جایگزین قاتل برای PhotoShop باشد ، از یک آموزش رسمی علوم رایانه ای که به شما C ++ می آموزد ، و همچنین مباحث پیچیده تر مانند ساختار داده ، الگوریتم ها و تخصیص حافظه بهره مند خواهید شد.

واین که آیا شما یک نیمه حرفه ای و یا یک حرفه ای هستید و فقط می خواهید خودتان را بروزرسانی کنید 

واگر شما فقط می خواهید یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید شاید چند آموزش کوتاه رایگان کافی باشد.

 

زبان برنامه نویسی مناسب را انتخاب کنید

وقتی بدانید که چرا می خواهید برنامه نویسی را یاد بگیرید، آسان تر می توانید انتخاب کنید که کدام زبان برنامه نویسی را بیاموزید.

در حالی که هیچ زبان برنامه نویسی بهترینی برای یادگیری وجود ندارد، 

برخی از زبانها از سایرین کاربر پسند هستند. 

 

به عنوان مثال:  

 HTML و CSS ساده ترین نقاط ورود به دنیای برنامه نویسی محسوب می شوند ، اما آنها فقط برای توسعه وب سایت های اساسی مفید هستند.

برای وب سایت های تعاملی تر که شامل سیستم های پرداخت یا بانک اطلاعاتی هستند ، لازم است Javascript ، PHP ، SQL و Python را بدانید.  یا سازندگان برنامه های تلفن همراه از Swift یا C برای ساختن برنامه های iOS و Java یا Kotlin برای برنامه های Android استفاده می کنند.

توسعه دهندگان بازی های ویدیویی به یونیتی یا حتی C # روی می آورند تا ایده های بازی خود را عملی کنند.

هنوز نمی توانید درباره زبان برنامه نویسی مبتدی خود تصمیم بگیرید؟ اکثر متخصصان توصیه می کنند که Python ، C # یا JavaScript را یاد بگیرند ، زیرا آنها وسیع ترین ابزار و انعطاف پذیری شغلی را ارائه می دهند.

مهمتر از همه ، فقط شروع به یادگیری چیزی کنید. هنگامی که با یک زبان برنامه نویسی راحت شدید ، می توانید یکی دیگر از موارد بسیار سریعتر را انتخاب کنید - مانند یادگیری یک ساز موسیقی جدید یا یک زبان خارجی.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.

ادامه>>>


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 323 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی