Keyword Planner چیست؟
نحوه استفاده از برنامه Keyword Planner - ابزار جدید کلید واژه از Google AdWords
به طور معمول روش AdWords ، یکی از بزرگترین ابزار Google Keyword است که تاکنون تقریباً توجهی زیادی به آن نشده است! این ابزار عناصر دو ابزار کلمه کلیدی موجود ، ابزار Google Keyword و AdWords Traffic Estimator را ترکیب یک گردش کار با ساختار و یکپارچه تر و همچنین انواع زنگ ها و سوت های جدید را اضافه می کند.
اگر قبلاً از ابزار Google Keyword Tool و / یا AdWords Traffic Estimator استفاده کرده اید ، در اینجا توجه داشته باشید - برنامه ریز کلمه کلیدی جدید مطمئناً در آینده نزدیک جایگزین هر دو ابزار خواهد شد و در نتیجه بدون شک جریان کاری شما تغییر خواهد کرد.
Keyword Planner چیست؟
Keyword Planner یک نسخه متمرکز تر از ابزار Google Keyword Tool و AdWords Traffic Estimator است و تمرکز بیشتر روی انجام یک کار است: برای این که تبلیغ کنندگان راحت تر بتوانید روند ایجاد گروه های تبلیغاتی و تبلیغات جدید را انجام دهید ، که کلید اصلی برای از بین بردن حساب های PPC شما برای شروع خوب است.
با ابزار موجود در Google Keyword Tool و AdWords Traffic Estimator تفاوت دارد زیرا ابزارهای قدیمی دارای اهداف کلی تر و غیر ساختاری بودند. آنها می توانند تقریباً برای هر چیزی مورد استفاده قرار گیرند ، از جمله کلمات کلیدی تحقیق برای SEO. این ابزار جدید ، از طرف دیگر ، بیشتر شبیه یک کارگاه ساخت نهایی کمپین AdWords است.
برنامه Keyword Planner دارای رابط کاربری "جادویی" است. اولین قدم در این فرآیند تعیین این است که چگونه می خواهید به دنبال ایجاد کمپین های تبلیغاتی و گروه های تبلیغاتی خود باشید. برای این کار یکی از 3 مسیر ممکن را انتخاب کنید:
جستجو برای کلمات کلیدی ایده برای تبلیغ
بیشتر اوقات هنگام ایجاد یک کمپین جدید در AdWords ، باید به Google تکیه کنید تا پیشنهادات کلمات کلیدی را برای شما ارائه دهد. بنابراین ، جریان اصلی از طریق Keyword Planner به "جستجوی ایده های کلمه کلیدی و گروه تبلیغاتی" می باشد.
با کلیک بر روی آن گزینه ، شما را به مرحله بعدی Keyword Planner می اندازد ، که یک میز کار قوی برای کلید واژه ها برای تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی برای افزودن به حساب AdWords شما فراهم می کند ، که در زیر نشان داده شده است:
با استفاده از این رابط ،Keyword Planner به شما امکان می دهد کلمات کلیدی طوفان مغزی را با استفاده از هر یا سه روش زیر استفاده کنید:
علاوه بر این ، Keyword Planner قابلیت فیلترگذاری قوی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با انتخاب کلمات کلیدی که برای افزودن به حساب PPC خود انتخاب کرده اید ، بسیار دلپذیر باشید. به عنوان مثال ، شما می توانید بر اساس روش های زیر کلمات کلیدی را فیلتر کنید:
تنظیم پارامترهای هدفمند
از آنجا که تحقیقات کلمات کلیدی نیاز به تجزیه و تحلیل آماری کلمات کلیدی دارد تا مشخص شود آیا یک کلمه کلیدی تعیین شده برای تجارت شما معنی دارد یا خیر ، Google به شما امکان می دهد آمار کلمات کلیدی و تخمین های عملکرد را به گونه ای تنظیم کنید که مربوط به کمپین های شما باشند. این بدان معنی است که به شما امکان می دهد پارامترهای هدفمند مانند زبان ، کشور و شبکه جستجو را مشخص کنید.
نمایش لیست در مقابل نمای گروهی
یکی از ویژگی های خوب ، امکان مشاهده کلمات کلیدی در برنامه کلمات کلیدی است که هم در نمای لیست هم به صورت گروهی ظاهر می شوند - این شبیه به مفهوم سوله های کلیدی و لیست های کلمات کلیدی است.
"برنامه کلمه کلیدی" شما
هنگامی که اصطلاحات امیدوارکننده ای را می بینید که به کلمات کلیدی یا گروه های کلیدی کلیدی مراجعه می کنید ، می توانید آنها را به "برنامه خود" اضافه کنید ، که یک مکان ذخیره موقت برای ذخیره کلمات کلیدی جالب و گروه بندی های کلمات کلیدی برای بعد است.
Keyword Plannerمدت زمان ماندگاری شما را حفظ می کند - کلمات کلیدی که به "برنامه خود" اضافه در حالی که شما در جستجوی کلمات کلیدی هستید ، ذخیره می شوند.
این یک تغییر خوب است - پیش از این ، هنگام استفاده از ابزار Google Keyword Tool و AdWords Traffic Estimator به طور جداگانه ، یک جریان کار ناپیوسته وجود داشت که در آن مجبور بودید نتایج ابزار Google Keyword را ذخیره کنید ، سپس پرونده را باز کنید، به عنوان ورودی به برآوردگر ترافیک AdWords آن را copy/past کنید. این دو فرآیند جداگانه اکنون در یک فرآیند یکپارچه و یکپارچه ادغام شده اند.
وقتی انتخاب کلید واژه ها و افزودن آنها به "برنامه خود" انجام شد ، روی Get Estimates and Review Plan buttonکلیک کنید.
بدست آوردن برآورد و بررسی برنامه خود
مرحله بعدی فرآیند برنامه کلمه کلیدی شامل تعیین پیشنهاد قیمت کلمه کلیدی و بودجه روزانه برای سبد کلمات کلیدی و گروه بندی کلمات کلیدی شما است.
از آنجا که برآورد حجم پیشنهادی کلمه کلیدی و پیشنهادات CPC بر اساس بودجه ، پیشنهاد ، مکان و سایر عوامل رقابتی شما بنا شده است ، برای سفارشی کردن برآوردهای خود ، باید اطلاعاتی را به Google ارائه دهید.
به عنوان مثال ، شما می توانید یک پیشنهاد از 50 دلار و بودجه روزانه 2000 دلار را وارد کنید و بر روی دکمه Get Detailed Estimates کلیک کنید - Keyword Planner تخمین های روزانه برای کلیک ها ، اثرها ، متوسط موقعیت و هزینه تبلیغات را مطابق شکل زیر ایجاد می کند:
پس از اتمام نهایی ، می توانید برنامه کلمات کلیدی دقیق خود را در قالب های مختلف مانند اکسل یا AdWords Editor CSV ، مانند تصویر زیر دانلود کنید:
کلمات کلیدی خود را وارد یا بارگذاری کنید
روش دیگر اجرای هرچند فرآیند Keyword Plan استفاده از لیست کلمات کلیدی خود است. گاهی اوقات ، هنگام ایجاد یک کمپین جدید ، ممکن است شما خوش شانس باشید که در حال حاضر یک گنجینه از داده های کلمات کلیدیدارید(به عنوان مثال ، چندین سال از داده های آنالیز وب ، از جمله داده های ارجاع شده با کلمات کلیدی).
اگر در این موقعیت خوب قرار دارید ، منطقی است که روند ایجاد کمپین را با استفاده از لیست کلمات کلیدی خود به جای پیشنهادات کلمات کلیدی عمومی که از ابزار پیشنهادی کلمه کلیدی دریافت می کنید ، شروع کنید. در اینجا به نظر می رسد:
هنگامی که دکمه Get Estimates را فشار می دهید ، بقیه مراحل کلمه کلیدی طرح همانطور که در بالا توضیح داده شد ، انجام می شوند - تنها تفاوت این است که شما به جای کلمات کلیدی عمومی پیشنهاد شده از طریق ابزار کلمه کلیدی Google ، به دنبال لیست کلمات کلیدی خود خواهید بود.
چند برابر کردن لیست های کلیدی با استفاده از Keyword Planner
سومین و آخرین راه کار کامل با Keyword Planner ، مخلوط کردن و تکثیر لیست های کلمات کلیدی است. به عنوان مثال ، شما ممکن است بخواهید یک دسته از نام محصولات با رنگ و اصلاح کننده کلمات را چند برابر کنید تا با هر تغییر کلمه کلیدی قابل تصور ، مطابق شکل زیر ظاهر شوید:
توجه داشته باشید که می توانید حداکثر سه لیست داشته باشید و کلیک بر روی دکمه Get Estimates شما را به مرحله بعدی Keyword Planner می برد. تنها تفاوت این روش با دو روش دیگر این است که شما می توانید بر اساس ترکیب لیست هایی که ارائه کرده اید ، لیست کلمات کلیدی خود را جستجو کنید.
این گزینه به نظر جالب تر است ، زیرا لیست های کلیدی کلیدی شما ممکن است شباهت کمی به آنچه که مردم به طور طبیعی آن کلمات را جستجو می کنند ، داشته باشند.