درحال بارگذاری

سرسبزی بزرگ ترین ثروت است

تاریخ: پنجشنبه, 21 شهریور 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 588 - نظرات : 2 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ساختمان جذاب و دیدنی دیگر و امیدواریم طراحی این ساختمان باعث ایجاد طرح ها و ایده های خلاق زیادی در ذهن شما بشود. پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

ساختمان امپراطوری (Empire State یا امپایر) یک ساختمان فوق العاده و طراحی زیبا است که به عنوان نشانه ی ثروت و سعادت ساخته شده است و شناخته می شود ،و چرا اینگونه نباشد؟ در هر زمان و مکانی ،تعریف سعادت و ثروت تغییر خواهد کرد ،و ثروت به این معنی نیست که شما چقدر پول دارید بلکه معنای واقعی آن در این است که چقدر با طبیعیت پیرامون خود در ارتباط و سازگاری (همزیستی) هستید.

آزمایشگاه شفابخش (recover Labs) یک مدل مفهومی و طراحی زیبا است که به می تواند به شکل یک سازه ی شفاف و گسترده در اطراف ساختمان امپایر ساخته شود. این سازه به کمک چندین پارک و باغ متنوع در سطوح و بخش های مختلف خود یک جو بیوسفر (زیست کره ، biosphere) در اطراف ساختمان امپایر ایجاد می کند. و این باعث می شود تا ساختمان امپایر در همزیسیتی بی نظیری با طبیعت قرار بگیرد و درنتیجه به دور از آلودگی های شهری و در میان ثروتی از سرسبزی و باغ های زیبا قرار داشته باشد که جوی مفاوت را برای این ساختمان خواهد داشت. بیاید کمی در رابطه با این ایده بیشتر فکر کنیم ،ایده ای که برای هر ساختمانی بسیار جذاب به نظر می رسد.

در اصل این طراحی یک سازه عظیم خواهد بود که به کمک باغ ها و پارک های خود در طبقه های متفاوت و به شکلی شفاف دور تا دور ساختمان را خواهد پوشید و در نتیجه علاوه بر زیبایی خاصی که به ساختمان و محیط داخلی آن می دهد باعث می شود تا محیط داخلی نیز طراوت و شادابی خاصی را داشته باشد و همچنین ساکنین ساختمان نیز بتواند به سادگی و راحتی از محیطی که این سازه ایجاد می کند استفاده کنند.

توضیح تکمیلی: ساختمان امپایر استیت (به لاتین: The Empire State) برجی ۱۰۲ طبقه و تجاری است که در محله منهتن واقع در شهر نیویورک کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارد. ساختمان امپایر استیت در طول سال‌ها به یکی از «نمادهای کلان‌شهر نیویورک» تبدیل شده‌است. برج امپایر استیت از سال ۱۹۳۱ تا سال ۱۹۷۲ و تا پیش از ساخته شدن مرکز تجارت جهانی، بلندترین آسمان‌خراش در جهان محسوب می‌شد.

نام طراح به لاتین: Soomin Kim & Seo-Hyun Oh.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

 

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 588 - نظرات : 2 دسته بندی: معماری

5 سال پیش

ریحانه

این ساختمان الان ساخته شده یا هنوز فقط یه طرحه؟

5 سال پیش

مصطفی دربان حسینی

ایده هست و اجرا نشده

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی