درحال بارگذاری

خانه های شناور ،خانه هایی فراتر از خانه های ساحلی

تاریخ: چهارشنبه, 20 شهریور 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 736 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


خانه ی کنار دریاچه را فراموش کنید! حالا باید خانه ای داشته باشید که درون دریاچه حرکت میکند! امروز یک طراحی دیددنی و طرحی مفهومی از خانه ای روی دریاچه آماده کرده ایم. خانه ای زیبا و ساده که آرامش را به شما هدیه خواهد کرد! خانه ای که پا را از آرزوی داشتن خانه ای کنار دریاچه فراتر برده و به شما خانه ای به شکل شناور روی سطح دریاچه خواهد داد. خانه هایی دایره ای شکل که با یک پل چوبی به ساحل متصل خواهند بود!

واترنس 100 (The WaterNes 100 نام این خانه ها) شما را تا بیشترین حد ممکن به آب نزدیک خواهد کرد و می توان از آن تقریبا در هرجایی مثل رودخانه ها ،دریاچه ها ،خلیج ها ، مناطق دریایی با آبهای آرام و... استفاده کرد. این خانه به شکل یک واحد مسکونی با مساحت 100 متری ،قطر 12 متر و ارتفاع 4 متری است که به شکل کامل از چوب و لمینت بازیافتی و یک پوسته ی آلومینیومی بازیافت شد ساخته شده است.

در این ساختمان ویژه و دیدنی بالکن هایی در کنار ساخته شده اند و دارای پنجره های بزرگی است که امکان استفاده از مناظر جالب آب و بیرون را به راحتی فراهم می کنند. در سطح پشت بام این ساختمان پنل های خورشیدی مختلفی وجود دارند ،پنل هایی که قادر خواهند بود انرژی و برق مورد نیاز این ساختمان را از طریق خورشید تامین کنند. این ساختمان حداقل از لحاظ برق مصرفی خود کفا خواهد بود و همچنین می توان با استفاده از دستگاه های تصفیه آب یا شیرین کننده آب این عمل را برای آب آشامیدنی این خانه های شناور تکرار کرد تا به لحاظ آب آشامیدنی نیز این خانه ها تامین باشند.

در درون این خانه های شناور فضای داخلی نیز می تواند شامل یک اتاق نشیمن ،اتاق ناهارخوری ،اتاق خواب ،آشپزخانه ،حمام و سرویس بهداشتی باشد که البته می تواند براساس نیاز های مختلف مسکن یا کار انجام بشوند. این ساختمان های دیدنی و زیبا برای کسانی که دوست دارند زندگی مستقل ،منحصر به فرد و درهماهنگی کامل با طبیعت باشند بسیار ایده آل است.

حالا شما فکر کنید چه می شود اگر یک خانه ی زیبا یا یک دفتر کار جذاب و طبیعی روی سطح آب داشته باشید؟ این کار با واترنس 100 به شکل جذاب و لذت بخشی شدنی خواهد بود و تجربه ی جدید و عالی را برای شما فراهم خواهد کرد.

نام طراح به لاتین: Giancarlo Zema Design Group

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 736 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی