درحال بارگذاری

ساختمانی با ساختار جذاب در طراحی بیرونی

تاریخ: دوشنبه, 18 شهریور 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 593 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ساختمان جذاب و دیدنی دیگر و امیدواریم طراحی این ساختمان باعث ایجاد طرح ها و ایده های خلاق زیادی در ذهن شما بشود. پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک بنای زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

دفتر مرکزی آپیکال رفورم استودیو (Apical Reform Studio) بنایی با جلوه های بصری زیبا در کشور هندوستان است. این دفتر بازطراحیی برای ساختمان قدیمی و به عنوان دفتر مرکزی این شرکت بوده است. این ساختمان دارای نمایی به شکل برجسته و زیبا است (تغیربا به شکل تخته های سنگی مواج و برجسته) که در آن اهدافی چند گانه و کاربری های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

در نگاه اول و از لحاظ بصری ظاهر نمای این ساختمان توهمی از بارچه های مواج و آویزان شده از دیوار را خواهد داشت که تمام ساختار داخلی این ساختمان را پوشانده است (و روی آن افتاده است).  اما عملا ،تمام جلوه های بصری در نمای ساختمان بدون استفاده از ابزار و موانع خاص است و بیشتر حالت سایه روشن و مواج آن به دلیل وجود موانعی است که باعث ایجاد سایه در نمای این ساختمان می شوند.

بسته به زمان روز (ساعتی که در آن قرار داریم) و موقعیتی که خورشید قرار دارد این شکاف های عمودی که در سطح ساختمان دارند با اجازه دادن به عبور نور و یا جلوگیری از عبور آن و تشکل سایه ،طرح هایی مواج و دیدنی را ایجاد می کنند. به همین دلیل این حس به شما القا خواهد شد که امواج به شکل تصادفی و همیشگی در حال تغییر هستند و تقریبا این امواج در جریان و جاری اند و به عنوان سایه یه ها و به شکل برجسته در سطح حرکت می کنند.

نام طراح به لاتین: Apical Reform

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 593 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی