درحال بارگذاری

پیش نمایش ویندوز 10 فرصتی برای جابجایی کرتانا می دهد

تاریخ: یکشنبه, 17 شهریور 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 373 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


آزمایش کنندگان ویندوز 10 در نیمه اول سال 2020 با یک پیش نمایش جدید  روبرو شده اند که ترفند جدیدی را برای برنامه Cortana معرفی می کند. در شماره ساخت 18975 (20h1)  این امکان وجود دارد که پنجره کرتانا را به هر مکانی در دسک تاپ  انتقال دهید.

البته تغییر دیگری که اخیراً در پیش نمایش وارد شده است ، معرفی رابط کاربری جدید مبتنی بر چت برای کرتانا است که به شما امکان می دهد ارتباط طبیعی تری با دستیار دیجیتال برقرار کنید.

با توجه به این نکته ، امکان جابجایی پنجره به دور ، از موقعیت پیش فرض امکان پذیراست،. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نوار عنوان را بگیرید و پنجره را به هر کجا که می خواهید بکشید ، همچنین امکان تغییر اندازه به دلخواه خود نیز ممکن است.

در اصل Cortana از نوار وظیفه جدا شده است  و آن را به یک اپلیکیشن جداگانه تبدیل کرده است ، بنابراین بدیهی است که باید مانند سایر برنامه های ویندوز از نظر توانایی حرکت و تغییر اندازه عمل کند.

این تغییرات را در ابتدا مشاهده نخواهید کرد زیرا فقط برای استفاده کنندگان نسخه آزمایشی ایالات متحده اعمال شده است و فقط برای نیمی از آنها و با دریافت بروزرسانی های جدید این ویژگی ها نمایان خواهند شد.


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 373 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی