درحال بارگذاری

آینده ی تکنولوژی چگونه خواهد بود؟ "چند ایده درباره آینده!"

تاریخ: شنبه, 16 شهریور 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1036 - نظرات : 0 دسته بندی: عمومی


همراه شما هستیم با یک ویدیو دیگر در رابطه با پیشرفت تکنولوژی در دنیای آینده. به نظر شما آینده تکنولوژی چگونه خواهد بود؟ شما برای پیشرفت های تکنولوژی در آینده چه ایده ها و تفکراتی دارید؟ سوالهای از این دست بسیار هستند و هر کسی برای این سوالات پاسخ های گوناگونی دارد اما کسی واقعا نمی تواند با جدیت بگوید حتی در یکسال آینده شاهد چه تغییرات و پیشرفت هایی خواهیم بود! اما در این بین خیلی ها ایده هایی را مطرح می کنند که هریک جذابیت خاص خودش را دارا است. چیزی که مشخص است سیر پیشرفت ها در دوران کنونی حالت صعودی تری را گرفته است و به سرعت در حال پیشرفت هستیم و کسی چه می داند شاید بسیاری از ایده ها به همین زودی رنگ واقعیت بگیرند ،درست همنطور که بسیاری از ایده های قدیمی اکنون یا ساخته شده اند و یا شاهد ساخته شدن چیز هایی بهتر از آنها هستیم.

کسی چه می داند شاید همین فردا اتفاقی بیفتد که باورش برای ما و شما سخت باشد و دنیا را تغییر دهد. تنها چیزی که مشخص است ایده ها در حال پیشرفت هستند و حتی برخی از آنها بسیار فراتر از تخیلات ما نیز می روند و پیشرفات های روز افزون در آینده می تواند به هرکدام از آنها رنگ واقعیت را بپوشاند.

در ادامه یک ویدیو ی کوتاه و 3 دقیقه ای برای شما قرار داده ایم که در آن چند ایده ی جذاب و دیدنی را مشاهده خواهید کرد. امیدواریم این ایده ها باعث بازتر شدن فکر و خلاقیت شما بشوند. پس در ادامه با این ویدیوی جذاب همراه ما باشید.

ویدیوی کوتاه ""چند ایده درباره آینده!"

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1036 - نظرات : 0 دسته بندی: عمومی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی