درحال بارگذاری

هتل های جذابی که همه دوست دارند برنامه سفرخود را در آنها بگذارند

تاریخ: چهارشنبه, 13 شهریور 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 820 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


هتل ها معمولا مکان هایی هستند که در آخر هر روز از مسافرت از آنها استفاده می کنید. مکان هایی که چمدان ها و وسایل خود را در آنجا قرار می دهید و در انتهای روز بعد از یک روز پربازدید و شلوغ برای استراحت کردن و گذراندن شب به آنجا برمی گردید. و بیشتر مکانی برای استراحت هستند تا گردش. اما برخی طراحی های شگفت انگیز این ایده را در رابطه با هتل ها تغییر داده اند و در این طراحی ها هتل ها خود نیز به محلی برای گردش و بازدید شده اند. در ادامه هتل هایی را به شما نشان خواهیم داد که هریک طراحی و معماری خاص خود را دارند. برخی از این طرح ها به گونه هستند که انگار با شما صحبت می کنند و یا به شما این امکان را می دهند تا از جهان جدا شوید و به دور از هیاهو و مشکلات دنیا باشید و یا در زیبایی بی نظیرشان غرق شوید! با ما همراه باشید تا با این هتل های زیبا که هر یک می توانند برای شما لحظاتی به یادم ماندنی و شگفت انگیز را ایجاد کنند آشنا شوید.

هتل بوتیک یک خوابه ،خانه ی چوبی و ژاپنی  که هیرو تاناکای بیش از 70 سال مدیریت آن را به عهده دارد. این هتل بیشتر شبیه یک گشیا خانه کوچک ژاپنی است. با یک اتاق کوچک برای جشن و تفریح ولی در عین حال دارای محیطی بسیار ساده و لذت بخش است. به گفته ژاپنی ها این هتل کوچک یکی از پربازدید ترین هتل های ژاپن است.

چشم اندازی بی نظیر و نهایت از بلندای شهر لندن. هتلی دارای استخر بزرگ 600 هزار لیتری با دیواره ای شیشه ای در بالاترین قسمت خود که جشم اندازی زیبا از شهر را برای شما خواهد داشت. همچنین از زیر این استخر شیشه ای می توان بازتابی زیبا از آسمان را مشاهده کرد.

هتل خانه درختی ،این هتل به گونه ای طراحی و ساخته شده است که اتاق های آن به شکل خانه هایی هستند که در بالای درخت ساخته شده اند. (خانه ی درختی) این اتاق ها دارای اتاق نشیمن زیبا با نمای کاملا باز از جنگل هستند و به شکل دوبلکس ساخته شده اند و در بالای اتاق نشیمن اتاق خوابی قرار گرفته است که دیوارهای شیشه ای اش نمایی لذت بخش و پر از آرامش از جنگل را برای شما ایجاد می کند. این هتل و اتاق های آن می توانند در دل مسافران ارتباط دلنشینی با طبعیت ایجاد کنند و آرامش خاصی را برای مسافران فراهم کنند. طراحان این هتل زیبا پیتر پیچلر و سیلوانا اوردیناستودی (به لاتین Peter Pichler and Silvana Ordinasstudio) در رابطه با طرح خود اینگونه می گویند که: این پروژه برای گردشی آرام و به دور از شلوغی های شهر و همزیستی و درک بیشتر از طبیعت شکل گرفته است و جایی است که دقیقا طبیعت و معماری در همدیگر ادغام شده اند!

هتل پونتا کالیزا (به لاتین Punta Caliza) یک مکان ایمن ، آرام و صمیمی در جزایر دور افتاده هولباکس (به لاتین island of Holbox) در مکزیک است. این هتل براساس ساختمان های قدیمی وکهن این منطقه ساخته شده و از آنها الهام برداری کرده است. هر اتاق در این هتل دارای امکانات کامل است و به استخرهایی اختصاصی مجهز شده اند که به کانال اصلی آب متصل هستند. این طراحی منعکس کننده قدرت و اهمیت آب در این منطقه است. نام طراح این هتل به لاتین Estudio Macías Peredo است.

هتل مار آدنترو (به لاتین Mar Adentro) یا بعبارتی دیگر هتلی در دریا ،هتلی زیبا در سواحل سن خوزه دل کابو (به لاتین San José del Cabo) است. این هتل با اتاقهایی شبیه به مکعب قند درون استخر هایی کم عمق طراحی شده است و جلوه ای آرامش بخش را برای مسافران فراهم می کند. انعکاس این اتاق های مربع شکل در دل آب زیبایی این هتل را دو چندان می کند. نام طراح این هتل به لاتین Taller Aragonés است.

  این هتل پیشنهادی جذاب از شرکت هایری اتاک (به لاتین Hayri Atak) برای ساخت یک هتل در ارتفاعی بلند و حدود 600 متری در مکانی به نام Preikestolen  در کشور نروژ است. این طرح باعث ایجاد هیجان در مسافران هتل خواهد شد و زندگی آنها را از حاشیه های معمول جدا خواهد کرد. در طرح این هتل شما همچنین یک استخر شیشه ای بر فراز ارتفاعی 600 متری را مشاهده می کنید که هیجان و لذت شنا کردن را بالاتر می برد.

هتل اچ سی اندرسون (H C Andersen) که به یادبود یک نویسنده دانمارکی به نام هانس کریستین اندرسون نام گذاری شده است. با الهام از ساختمان های مذهبی کهن (pagoda-inspired) و در 18 طبقه ساخته شده است. این هتل دارای نمای بیرونی جذاب و منحصر به فردی است که در نمای آن از درختان به شکل باغ هایی کوچک استفاده شده است. طراح این هتل نیز شرکت BIG Studio است.

هتل هشت طبقه سورس (The eight-storey Source Hotel) که در کنار بلور بزرگ در منطقه رودخانه شمالی (RiNo) قرار دارد. این هتل دارای طراحی بیرونی و داخلی نامنظم است و دارای کف و فضای داخلی نامنظمی است که همین نامنظمی جلوه ای خاص و زیبا به آن داده است. که نوعی طراحی صنعتی به حساب می آید. طراحی این هتل نیز توسط شرکت Dynia Architects انجام شده است.

طراح مشهور دیمن هیرست (Damien Hirst) مجموعه ای جذاب و دیدنی را درهتلی دیدنی در لاس وگاس طراحی کرده است که درون آن شاهده کوسه هایی معلق در دیوارها و پروانه هایی زیبا در درون محیط هتل هستیم.

سرزمین عجایب و بین قاره ای شیمائو (Shimao Wonderland Intercontinental) مجموعه ای کامل و دارای هتلی است که درون یک معدن قدیمی و متروک به طول 88 متر در نزدیکی شانگهای واقع شده است. این محل به وسیله Jade + QA طراحی شده است. طراحی این ساختمان می گوید که: برای ساختمان و طراحی خود از معادن الهام گرفته است و در طرح خود از اصول و تئوری های کهن چینی (Tao principles of yin yang) نیز استفاده کرده است.

 

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 820 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی