درحال بارگذاری

سیستم عامل اندروید برای PC با PrimeOS

تاریخ: سه شنبه, 12 شهریور 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 5039 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


امروز قصد داریم یکی از بهترین نسخه های اندروید برای PC به نام PrimeOS را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از آن لذت کار با نسخه دسکتاپی اندروید روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنید. PrimeOS به شکل کامل و از طریق دو روش بسته نصبی ویندوز و فایل iso برای نصب از طریق بود روی سیستم نصب می شود. این سیستم عامل اصلا یک شبیه ساز نیست یا بعبارتی از درون ویندوز شما اجرا نمی شود بلکه به شکل یک سیستم عامل مجزا در کنار ویندوز شما نصب می شود و به تنهایی به تمام منابع سیستم شما دست پیدا می کند.

PrimeOS تجربه کاربری جذابی از اندروید برای شما خواهد داشت به شکل که می توانید تجربه کاربری دسکتاپ سیستم عامل هایی مثل ویندوز و مک را برای اندروید داشته باشید. در این سیستم عامل شما به میلیون ها نرم افزار اندرویدی دست رسی دارید و می توانید از تمام آنها روی کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود استفاده کنید. بعبارتی شما یک ترکیب کامل از اندروید و یک کامپیوتر شخصی را با هم خواهید داشت.

با استفاده از این سیستم عامل می توانید از بهترین و به روز ترین نرم افزار ها و به خصوص بازی های اندرویدی روی لپ تاپ خود استفاده کنید و نگران کمبود منابع سیستم در زمان اجرای بازی های خود نباشید. (به دلیل اینکه معمولا لپ تاپ های شخصی سخت افزاری به نسبت قوی تر از گوشی های معمول دارند.). شما با این سیستم عامل به دلیل استفاده از مانیتور یا صفحه های بزرگ تر در لپتاپ و کامپیوترهای شخصی مشکل نمایش نخواهید داشت و می توانید جزییات بیشتری را داشته باشید.

در زیر برخی از ویژگی های این سیستم عامل را برای شما مشخص کرده ایم:

  • بیشتر ویژگی های سیستم عامل های دسکتاپی مثل دکمه استارت ،نوار وظیفه و...
  • پشتیبانی از اجرای برنامه ها به شکل چند پنجره با امکان تمام صفحه کردن ،مینیمایز کردن و...
  • امکان غیر فعال کردن چند پنجره برای برنامه های خاص
  • دارا بودن میانبرهای معمول ویندوز مثل alt + f4 و...
  • امکان پین کردن برنامه ها روی نوار وظیفه ،نمایش اعلان ها و...
  • امکان جعل اطلاعات GPU در هر بازی (که بازی استفاده از pc را شناسایی نکند.)
  • و بسیاری امکانات دیگر.

آدرس سایت رسمی برای دانلود این سیستم عامل: https://primeos.in/download/

این سیستم عامل به دو شکل قابل نصب است. اولی با استفاده از نسخه نصبی که قابلیت نصب از درون ویندوز را دارد که کاری ساده است. و دوم استفاده از iso و ساخت فلش بوت نصبی و نصب از طریق بوت.

به زودی آموزشی برای نصب و استفاده از این سیستم عامل را برای شما دوستان قرار خواهیم داد پس در آینده نیز با ما همراه باشید.

ویدیو کوتاه برای پیش نمایش این سیستم عامل:

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 5039 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی