درحال بارگذاری

تبلیغ سایت برای افزایش ترافیک

تاریخ: دوشنبه, 11 شهریور 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 305 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


تبلیغ سایت برای افزایش ترافیک

هدف اصلی SEO این است که سایت شما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد و به این ترتیب منجر به رتبه های بالاتر در صفحات نتایج جستجو شود که به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک بیشتر به سایت شما می شود، و داشتن بازدید کننده بیشتر (و مهمتر از همه خریداران) درنهایت هدف ارتقاء سایت ها است. این حقیقت است که، SEO تنها یک جایگزین برای تبلیغ سایت شما و افزایش ترافیک است - بسیاری از راه های آنلاین و آفلاین دیگر برای دستیابی به ترافیک بالا و رسیدن به مخاطبان هدف شما وجود دارد. ما در این آموزش قصد بررسی آنها را نداریم بلکه فقط به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو تنها راهی برای مراجعه به سایت شما نیستند ، اگرچه به نظر می رسد آنها یک انتخاب ارجح و یک روش نسبتاً آسان برای انجام آن هستند

1.ثبت سایت خود در جستجوی دایرکتوری ها ، انجمن ها و سایت های ویژه


پس از اتمام بهینه سازی سایت جدید خود ، زمان ثبت آن در موتورهای جستجو فرا رسیده است. به طور کلی ، به وسیله موتورهای جستجو مجبور نیستید کاری خاصی انجام دهید تا سایت شما در فهرست آنها قرار بگیرد - آنها سایت شما را پیدا خواهند کرد. خوب ، دقیقاً نمی توان گفت که موتور های جستوجو چه زمانی برای اولین بار به سایت شما مراجعه می کنند و در چه فواصلی بعداً از آن بازدید می کنند اما این کار سختی است که موتور های جستو جو را برای مراجعه به وبسایتی اجبار کرد. مطمئناً می توانید صفحات سایت را در URL سایت جدید ثبت کنید.اما با انجام این کار انتظار ندارید که آنها فوراً به شما نتیجه مورد انتظاررا بدهند. علاوه بر این ، حتی اگر URL خود را ثبت کنید ، بیشتر موتورهای جستجوحق قضاوت درمورد تخصیص روبات های خزنده به سایت دارند یا نه. به هر حال ، در اینجا URL ها یی برای ثبت صفحات در سه موتور جستجوگر اصلی: گوگل ، MSN و یاهو قرار دارند.

علاوه بر موتورهای جستجو ، ممکن است بخواهید سایت خود را نیز در فهرست های جستجو قرار دهید. اگرچه دایرکتوری های جستجو سایت هایی را که مربوط به یک موضوع مشخص است لیست می کنند ، اما ازچندین جنبه مختلف با موتورهای جستجو تفاوت دارند. اول ، دایرکتوری های جستجو معمولاً توسط انسان ها نگهداری می شوند و سایت های موجود در آنها پس از ثبت ، برای ارتباط بررسی می شوند. دوم ، دایرکتوری های جستجو از روبات های خزنده برای بدست آوردن URL استفاده نمی کنند ، بنابراین شما باید به سراغ آنها بروید و سایت خود را ثبت کنید اما پس از انجام این کار ، می توانید برای همیشه در آنجا بمانید و هیچ تلاشی بیشتر از طرف شما لازم نیست. برخی از محبوب ترین دایرکتوری های جستجو DMOZ و Yahoo! می باشند

بعضی اوقات ثبت لینک در سایت شما در تالارهای گفتگوی مناسب یا سایتهای خاص می تواند از نظر ترافیکی معجزه کند. شما می توانید انجمن ها و سایت هایی را پیدا کنید که در زمینه های مورد علاقه شما رهبر هستند و طور کلی یک جستجوی ساده در گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر دیگر اسامی آنها را بازیابی می کنند.. پس باید سایت ها را یک به یک بررسی کنید زیرا ممکن است برخی از آنها اجازه ارسال لینک به سایت های تجاری را نداشته باشند. ثبت لینک در انجمن ها از زمان ارسال به موتورهای جستجو وقت گیرتر است اما می تواند بسیار سودمند باشد.

 

2. موتورهای جستجو تخصصی


گوگل ، یاهو! و MSN تنها موتورهای جستجوگر روی زمین نیستند. موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی دیگری نیز وجود دارند و برخی از آنها می توانند برای دستیابی به مخاطبان هدف شما واقعاً مفید باشند. شما نمی توانید فقط تصور کنید که چه تعداد موتورهای جستجوی تخصصی وجود دارد - از قانون ، گرفته تا رادیواستون ، تا آموزش! برخی از آنها در واقع سایتهای عظیمی هستند که منابع وب را در مورد موضوع خاص جمع می کنند اما تقریباً همه آنها بخش هایی برای ارسال لینک به سایتهای خارجی مورد علاقه خود دارند. بنابراین ، پس از یافتن موتورهای جستجوگر تخصصی در ارشیو خود ، به سایت آنها بروید و URL خود را ثبت کنید - این کار می تواند ترافیک بیشتری حتی از تلاش برای رسیدن رتبه بالا در گوگل ایجاد کند.

3. تبلیغات و ارسالهای پرداخت شده
ما قبلاً به گزینه های دیگری برای موتورهای جستجو اشاره کرده ایم - فروم ها ، سایت های تخصصی و موتورهای جستجو ، دایرکتوری های جستجو - اما اگر می خواهید مطمئن شوید که سایت شما مورد توجه قرار می گیرد ، همیشه می توانید به تبلیغات و ارسال های پرداخت شده متوسل شوید. بله ، لیست های پرداخت شده روشی سریع و تضمین شده برای نمایش در نتایج جستجو هستند و بیشتر موتورهای جستجوگر برای اینکه URL خود را در بخش پیوندهای پرداخت شده برای کلمات کلیدی مورد علاقه شما قرار دهند ، پرداخت را قابل قبول می دانند ، اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کاربران بطور کلی به لینک های پرداخت اعتماد نمی کنند - به یک معنا که به نظر می رسد که شما در حال رشوه دادن به موتور جستجو هستید تا چیزی را که پکه دنبالش هستید بدست آورید . بنابراین دو بار در مورد جوانب و مزایای پرداخت آن فکر کنید.


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 305 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی