درحال بارگذاری

تکنیک های تبلیغاتی "چطور تبلیغاتی بهتر و اثربخش تر داشته باشیم"

تاریخ: جمعه, 03 خرداد 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 423 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت


امروزه هر شرکت نیاز دارد محصول خود را برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد محصول، افزایش فروش، به دست آوردن ارزش بازار، و به دست آوردن شهرت و نام در صنعت تبلیغ کنید. هر کسب و کار برای تبلیغات محصولات خود پول زیادی را صرف می کند، اما سودآوری صرف هزینه ای که صرف شده است، تنها زمانی حاصل می شود که بهترین تکنیک های تبلیغاتی برای محصول مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین در اینجا برخی از تکنیک های رایج و اغلب مورد استفاده توسط تبلیغ کنندگان برای به دست آوردن نتایج دلخواه معرفی می شوند.


درخواست عاطفی
این روش تبلیغات با کمک دو عامل - نیازهای مصرف کنندگان و عامل ترس انجام می شود. اکثر تجربیات مورد نیاز زیر عبارتند از:

نیاز به چیزی جدید
نیاز به پذیرش دارد
نیاز به نادیده گرفتن ندارد
نیاز به تغییر چیزهای قدیمی است
نیاز به امنیت
رایج ترین تقاضاهای تحت ترس عبارتند از:
ترس از تصادف
ترس از مرگ
ترس از اجتناب
ترس از بیمارشدن
ترس از گرفتن پیر و غیره


تبلیغات تبلیغاتی
این روش شامل دادن نمونه های محصول به صورت رایگان به مصرف کنندگان است. این موارد در نمایشگاه های تجاری، رویدادهای تبلیغاتی و کمپین های آگهی برای به دست آوردن توجه مشتریان ارائه می شود.


تبلیغات باند واگن
این نوع تکنیک شامل متقاعد کردن مشتریان برای پیوستن به گروهی از افرادی است که این محصول را خریداری کرده اند و در سمت برنده هستند.


واقعیت و آمار
در اینجا، تبلیغ کنندگان از اعداد، مدارک و نمونه های واقعی استفاده می کنند تا نشان دهند که محصول آنها چگونه کار می کند.


آگهی های ناتمام
تبلیغ کنندگان اینجا فقط با کلمات حرف می زنند و می گویند که محصولشان بهتر کار می کند اما به اندازه کافی بیشتر از رقیب پاسخ نمی دهند.


واژه های شگفت انگیز
در این تکنیک، تبلیغ کنندگان نمی گویند که از بقیه بهترین هستند، بلکه انکار نمیکنند


تاییدیه ها
تبلیغ کنندگان برای تبلیغ محصولات خود از افراد مشهور استفاده می کنند. افراد مشهور یا ستاره محصول خود را با تجارب خود در این محصول تایید می کنند.


تکمیل مشتریان
در اینجا تبلیغ کنندگان از خطوط پانچ استفاده می کنند که مشتریانی را که محصولات خود را خریداری می کنند، تکمیل می کند.


خانواده ایده آل و بچه های ایده آل
تبلیغ کنندگان با استفاده از این تکنیک نشان می دهد که خانواده ها و یا بچه ها با استفاده از محصول خود خانواده خوش شانس هستند. این آگهی همیشه دارای یک خانه شسته و رفته و به خوبی مجهز است، بچه ها به خوبی مرتب شده اند و این خانواده یک نوع ساده و شیرین از خانواده است.


تبلیغات میهن پرستان
این تبلیغات نشان می دهد که چگونه می توان از کشور خود پشتیبانی کرد در حالی که از محصول یا سرویس خود استفاده می کند. برای برخی از محصولات با هم یک اتحادیه تشکیل دادند و در تبلیغ خود ادعا کردند که اگر شما هر کدام از این محصولات را خریداری کنید، می خواهید به یک کودک برای رفتن به مدرسه کمک کنید.


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 423 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی