درحال بارگذاری

آموزش به روزرسانی لاراول 5.8 به 6 "فایل ویدیویی انگلیسی"

تاریخ: دوشنبه, 04 شهریور 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1204 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


How To Upgrade Laravel 5.8 To Laravel 6

چطور لاراول 5.8 را به لاراول 6 به روز رسانی کنیم؟

بعد از انتضار نسخه جدید لاراول ورژن 6 شاید شما دوست داشته باشید که نسخه لاراول پروژه خود را به ورژم جدید لاراول به روزرسانی کنید. در این مطلب یک ویدیوی انگلیسی که به شما نحوه به روزرسانی لاراول از ورژن 5.8 به ورژن 6 را آموزش میدهد قرار داده ایم. لازم به ذکر است حتما ابتدا از پروژه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا درصورت بروز مشکل نسخه اصلی پروژه خود را داشته باشید و سپس اقدام به بروزرسانی کنید. همچنین با توجه به پکیج های استفاده شده و تغییراتی که در هسته لاراول ایجاد کرده اید شاید خطاهایی دریافت کنید که می بایست حتما آن ها را تغییر داده و یا تا زمان انتشار نسخه هایی سازگار از پکیج هایی که در پروژه خود استفاده کرده اید صبر کنید. پس در ادامه با این ویدیوی آموزشی همراه ما باشید.

به زودی یک ویدیو به زبان فارسی با همین موضوع "نحوه به روزرسانی لاراول 5.8 به لاراول 6" برای شما آماده خواهیم کرد و در وب سایت قرار خواهیم داد. همچنین سعی خواهیم کرد یک سری آموزشی برای آشنایی شما با امکانات جدید در نسحه 6 لاراول آماده کنیم. همچنین در برنامه ما یک سری آموزشی ساخت وب سایت بر پایه لاراول 6 قرار دارد که به زودی آماده انتشار خواهد شد. پس در آینده نیز همراه ما باشید.

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1204 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی