درحال بارگذاری

ساخت برنامه های تک صفحه مدرن با Inertia.js

تاریخ: دوشنبه, 04 شهریور 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 722 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


در 13 آگوست همین سال جاناتان رینینک (Jonathan Reinink) در صفحه توییتری خود خبر انتشار اولین نسخه از Inertia.js را منتشر کرد. (نسخه 0.1) شما می توانید در تصویر زیر خبر اعلام شده توسط این شخص در صفحه توییتر او را مشاهده می کنید.

به گفته او ،تیم توسعه به سختی روی این فریم ورک کار کردند تا بلاخره نسخه پایدار آن منتشر شده که دارای آداپتورهایی رسمی برای کاربران Laravel ، vue.js ، reactjs و... نیز می باشد.

اگر شما با Inertia.js آشنایی ندارید باید توضیح بدهم که Inertia.js بک فریم ورک جاوااسکریپتی برای توسعه و ساخت سریع اپ ها و برنامه های تک صفحه ای React و Vue.js با استفاده از مسیریابی و کنترلرهای سرور کلاسیک است. پس به شما پیشنهاد می کنم برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با Inertia.js به وب سایت رسمی آن inertiajs.com مراجعه کنید. شما می توانید در این سایت عضو شوید و به عنوان یک توسعه دهنده از امکانات آن استفاده کنید. در این سایت همچنین می توانید از داکیومنت های موجود برای یادگیری بیشتر استفاده کنید. (شما همچنین می توانید از اطلاعات ارائه شده در صفحه توییتری جاناتان رینینک نیز استفاده کنید).

البته اگر نیاز به سورس این فریمورک دارید هم میتونید از آدرس گیت هابی که در زیر برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید و به سورس Inertia.js دست رسی پیدا کنید.

برگه Inertia.js در گیت هاب.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در ادامه با مطالب بیشتر همراه شما خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.

 


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 722 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی