درحال بارگذاری

پیشنهاد مایکروسافت به گوگل برای بهتر شدن کروم و تایید آن توسط گوگل

تاریخ: دوشنبه, 28 مرداد 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 420 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


زمانی که مایکروسافت اعلام کرد قصد دارد Edge را با استفاده از مرورگر منبع باز Chromium گوگل بازسازی کند ، برخی افراد احساس کردند که مایکروسافت در پروژه قبلی خود با شکست روبه رو شده و قصد دارد ازموتور داخلی مرورگر کروم گوگل استفاده کند. همه ما قبول داریم که کار گروهی و به اسطلاح دو مغز بهتر از یکی است را قبول داریم و حالا این یک خبر خوب است که دانشمندان و مهندسان بالا رده دنیا می خواهند با کمک هم کاری انجام دهند که برای همه سودمند باشد.

مایکروسافت به طور مرتب مرورگر Edge خود را در برابر Chrome و Firefox قرار می دهد و تست های مصرف باتری را انجام می دهد که Edge  به طور همیشگی برنده می شود. اکنون که Edge به عنوان مرورگر Chromium بازسازی شده است ، تخصص مایکروسافت در این زمینه در Chrome هم نهادینه می شود.

شاون پیکت ، یک مهندس ارشد نرم افزار در مایکروسافت ، درخواست تغییر ویژگی در Chromium را دارد که باعث کاهش مصرف باتری وافزایش ماندگاری آن می شود، در Chrome ، رسانه بارگیری می شود و از دیسک پخش می شود. این بدان معناست که دیسک فعال است و هر زمان که رسانه تغییر می کند ،

chrome آن را دوباره در دیسک بارگیری کرده و از دیسک پخش می کند که این امر در به عنوان مثال در وب سایت های تبلیغات پاپ آپ دارند باعث درگیری همیشگی دیسک می شود. پیکت این نکته را گوش زد کرد که مرورگر محتوای حافظه پنهان رسانه را به حافظه رم بارگداری کند و ضرورت ندارد دیسک را فعال

کند، این روش حتی می تواند سرعت را افزایش دهد زیرا پخش از رم بسیار سریعتر از دیسک (هارد) است.

گوگل به این پیشنهاد پیکت گوش داده و درحال بررسی ذخیره حافظه پنهان chrome در رم است تا این ویژگی را در ورژن 78 در مرورگرش تغییر دهد و خبر ها نشان دهنده آن است که آزمایش ها موفقیت آمیز بوده و در در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر آپدیت 78 chrome منتشر می شود که با تغییر این ویژگی و ذخیره حافظه پنهان آن در رم هم مرورگر سریعتر خواهد شد و هم با فعال نکردن دیسک باتری دستگاه شما بیشتر ماندگاری خواهد داشت و خیلی دیرتر تمام خواهد شد .

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 420 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی