درحال بارگذاری

شروع به کار فروشگاه فایل کلاس برتر

تاریخ: یکشنبه, 20 مرداد 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 423 - نظرات : 0 دسته بندی: مقالات


شروع به کار فروشگاه فایل کلاس برتر

با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز. پس از تلاش ها و پیگیری های زیاد مشکل درگاه پرداخت برطرف شد و از امروز قسمت فروشگاه فایل سایت به شکل رسمی شروع به کار می کند. شما عزیزان میتوانید از بخش فروشگاه فایل اقدام به خرید و دانلود فایلها رایگان و پولی کنید. شایان ذکر است که ما تمام تلاش خودمان خواهیم کرد تا بتوانیم این بخش را پویا تر و کامل تر کنیم و در زمینه های مختلف فایلهای مفید و کاربردی را قرار بدهیم. باید به این نکته هم اشاره کنم که در بخش فروشگاه علاوه بر فایلهای پولی و اشتراکی ،قایل های رایگان برای اعضای رایگان سایت هم قرار میگیره.

در حال درگاه زرین پال در قسمت پرداخت ها در دسترس است و به زودی تلاش خواهیم کرد تا درگاه های پرداخت بانک های معتبر دیگر را هم قرار بدهیم.

همچنین شما می توانید فایلهای مورد نیاز خودتان رو اعلام کنید (که این بخش به زودی در پنل کاربری شما و با عنوان درخواست فایل قرار میگیرد) تا ما بعد از بررسی درخواست های فایل شما اقدام به قرار دادن آنها و یا نمونه های مشابه کنیم. امیدواریم این بخش برای شما مفید و کاربردی واقع بشه.

شما می توانید از منوی بالا بخش فروشگاه سایت برای رفتن به فروشگاه استفاده کنید و یا در صفحه اصلی سایت آخرین فایلهای افزوده شده به فروشگاه را مشاهده کنید.

از اینجا می توانید به فروشگاه فایل بروید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 423 - نظرات : 0 دسته بندی: مقالات

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی