درحال بارگذاری

چند ایده که میتوانند ورژن 13 سیستم عامل IOS را جذاب تر کنند.

تاریخ: جمعه, 18 مرداد 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 472 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎


تا لحظه نوشتن این مطلب چند نسخه بتا از ورژن جدید ios منتشر شده اند و طبق گفته های اپل نسخه نهایی و رسمی آن در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم که یک ویدیو جذاب از ایده های یکی از فعالان در زمینه ارائه پیشنهادات برای سیستم عامل های مختلف را برای شما قرار بدهم. در این ویدیو چند ایده ی جذاب که در صورت استفاده آنها توسط اپل می توانند جدید ترین نسخه ios را جذاب تر و سریع تر کنند را به نمایش میگذارد. باید توجه داشته باشید که این ایده ها رسمی نیست و صرفا به عنوان پیشنهاداتی هستند که می توانند جذابیت این سیستم عامل را بیشتر و بیشتر کنند.

امیدارم از مشاهده این ویدیو لذت برده باشید و باعث شده باشد تا ایده هایی برای بهتر شدن ios نیز به ذهن شما آمده باشد. خیلی خوشحال می شویم اگر شما نیز ایده هایی که در ذهن دارید و به نظرتان ios می تواند با آنها کامل تر و بهتر شود را در قسمت نظرات بنویسید.

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 472 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی