درحال بارگذاری

ایده ای جدید برای طرفداران ویندوز xp - کانسپ ویندوز xp2018

تاریخ: پنجشنبه, 17 مرداد 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 873 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎


ویندوز xp هنوز هم طرفدارانی را دارد و هستند کسانی که به دلایل مختلف از این نسخه از ویندوز استفاده می کنند. از آنجایی که چند سالی هست که مایکروسافت دیگر بروزرسانی را برای این نسخه از ویندوز ارائه نمی دهد و توسعه آن را چه به لحاظ رفع نقص های امنیت و یا هرچیز دیگر کنسل کرده است. از این رو یکی از فعالان در بخش تولید کانسپت ها برای سیستم عامل ها یک کانسپت شامل ایده های جدید برای توسعه ویندوز ایکس پی ارائه داده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. از شما دعوت میکنیم تا در ادامه ویدیوی مربوط به این ایده ها را مشاهده کنید ،پس با ما همراه باشید.

 

امیدارم از مشاهده این ویدیو لذت برده باشید و باعث شده باشد تا ایده هایی برای بهتر شدن ویندوز نیز به ذهن شما آمده باشد. خیلی خوشحال می شویم اگر شما نیز ایده هایی که در ذهن دارید و به نظرتان ویندوز ایکس پی میتواند با آنها کامل تر و بهتر شود را در قسمت نظرات بنویسید.

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 873 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی