درحال بارگذاری

کارمندانی توانمند تر داشته باشیم "10 راه قدرتمند براي توانمند کردن کارمندان شما"

تاریخ: سه شنبه, 17 اردیبهشت 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 542 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت



اگر ديگران را مديريت کنيد، اولين چيزي که بايد بدانيد اين است که موفقيت شما بستگي به موفقيت آنها دارد. هرچه بيشتر کارکنان خود را تقويت کنيد، بيشتر آنها رشد خواهند کرد . در اينجا ده روش خاص براي انجام اين کار وجود دارد:

به کارکنان مرزهاي زيادي بدهيد: بر خلاف عرف عمومي، مرزها اعضاي تيم را محدود نکنيد؛ مرز ها به کارکنان قدرت مي بخشند. مرزهايي را تعريف کنيد که کارکنان مي تواند در چهار چوب آنها تصميم گيري کنند.با اين سناريو به انها آزادي در عمل مي دهيد.


طور صحيح گوش کنيد: موفقيت در اين است که مديران بطور صحيح و بدون نشان دادن يک واکنش بد به حرف هاي کارکنان خود گوش کنند. و بعد از شنيدن حرف هاي آنان واکنش مناسب با آن را تغيير دهند.


به کارکنان خود اعتماد کنيد: بهترين مديران، عملکرد عالي از افراد عادي دارند. اگر شما براي يک ستاره، ستاره انتظار داشته باشيد، براي هميشه خواهد بود. کشف آنچه که هر کس بهترين کار را انجام مي دهد ويافتن راه هاي بهتر براي مردم براي حمايت از يکديگر موجب توانمند سازي کارکنان مي شوند


اشتباهات را ببخشيد :اگر تيم شما اشتباه نکرده باشد، به اندازه کافي به آنچه مي خواهيد نخواهيد رسيد. اما اگر شما اشتباهات را مجازات بدانيد، شما رفتار بيش از حد محافظه کار را تشويق خواهيد کرد. تفاوت هاي واضح بين اشتباهات قابل قبول در مقابل جرم هاي مهم ايجاد کنيد.


مسيرهاي رشد را فراهم کنيد:همه چيز در زندگي - از جمله کارکنان - تغيير مي کنند. اگر شما به کارکنان زمينه رشد نميدهيد ، آنها را مجبور مي کنيد تا کسب و کار خود را ترک کنند يا رکود ببندند. حتي اگر براي شما يا کسب و کارتان ناخوشايند باشد، بايد راه هاي قوي براي رشد کارکنان خود داشته باشيد.


قدر داني از تلاش: تمرکز بر روي استعداد؛ تمرکز بر روي تلاش در طول زمان، تلاش بسيار مهمتر از استعداد است. همچنين، با تشويق تلاش کنيد مردم را تشويق کنيد تا ياد بگيرند و رشد کنند، به جاي اين که فقط به يک يا دو چيز که براي آنها آسان است متمرکز شويد.


سوالات قدرتمند: به جای قضاوت بی مورد در مورد مسائل به وجود آمده سوالات قدرتمند بپرسید . به طور مثال به طور مداوم به کارکنان بگویید چگونه می توانید کاری کنید که سعی کنید کمتر صحبت کنید و بیشتر تماشا کنید. سپس، هنگامی که شما شروع به درک آنچه اتفاق می افتد، میکنید مشاهدات خود را در قالب یک سوال قدرتمند بیان کنید. به یاد داشته باشید برای در یافت جواب خوب سوال، زمانی لازم است


اعتماد کسب کنید: برای کارکنان در زمانی که سازمان در شرایط خوب به سر می برد خوب بودن بهآنها چندان اهمیت ندارد . ، اما آیا در زمان هایی که اوضاع وخیم است چطور؟ شرکت های زیادی در زمان سختی کارکنان خود را نابود می کنند.
هرگز کسی را استخدام نکنید مگر اینکه شما مایل به حمایت از این فرد از طریقدر شرایط خوب یا بد باشید. زمانی کسب اعتماد وجود دارد ، شما وفاداری و استقامت قابل توجهی را در کارکنان خود ایجاد می کنید.
به کارکنان زمان بدهید: شما همیشه نمی توانید به هر یک از کارکنان هر چه را می خواهند با پول به انها بدهید ، اما شما به طور کلی می توانید زمان خود را به آنها بدهید. این شامل زمان یادگیری، زمان آزمایش و زمان مدیریت امور شخصی است. زمان تولید نتایج بهتر.


خودت را کنار بگذار: بسیاری از کارفرمایان می خواهند هوشمندانه ترین فرد در اتاق یا در محل کار خود باشند باشند، اما اگر این هم اکنون درست باشد، شما به عنوان یک رهبر و مدیر کاملا شکست خورده اید. اجتناب از انسداد و خونریزی کمتر صحبت کنید و و بیشتر گوش کنید


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 542 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی