درحال بارگذاری

تجربه تایپ کردن بهتر و سریع تر در آپدیت آینده ویندوز 10 (20H1)

تاریخ: جمعه, 04 مرداد 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 496 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


جدیدترین نسخه نمایشی ویندوز برای نسخه 20H1 به تازگی ارائه شده است که در آن امکانات متفاوت و جدیدی ارائه شده است. یکی از این امکانات مربوط به تایپ کردن در ویندوز جدید است که تجربه ای لذت بخشی را برای شما خواهد داشت. این نسخه از ویندوز با بیلد نامبر 18932 ارائه شده است که شما میتوانید آن را از وب سایت مایکروسافت دانلود کرده و سپس اقدام به نصب آن نمایید. در زیر آدرس دانلود این نسخه در وب سایت مایکرو سافت را برای شما قرار داده ایم.

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windowsinsiderpreviewadvanced

در این نسخه از ویندوز شاهد بهبود ها و ویژگی های جدید دیگری نیز هستیم که در این مطلب تنها در رابطه با بهبود های تایپ در آن صحبت خواهیم کرد و در مطالب دیگر به توضیح ویژگی های دیگر آن خواهیم پرداخت. در نسخه جدید ویندوز تمرکز زیادی بر بالا بردن تجربه تایپ کردن شده است و شاهده بهبود هایی در این رابطه هستیم. این بهبود ها دقیقا به همان شکلی که باید ایجاد شده اند و استفاده از آنها واقعا لذت بخش است. برای مثال هنگامی که شما با کیبورد سیستم خود شروع به تایپ کردن می کنید ،پیشنهاد های مایکروسافت برای تکمیل کلمه خود را خواهید دید. درست متوجه شده اید مایکروسافت در این نسخه از ویندوز در زمان تایپ کردن شما کلمات را به شما پیشنهاد می دهد تا به بتوانید به شکل سریع تر متن های خود را تایپ کنید آن هم بدون اینکه برای تایپ کردن کامل کلمات زحمت زیادی بکشید. همین که شما یک یا چند حرف اول کلمه ای تایپ کنید مایکروسافت نزدیک ترین کلمه ای که با متن شما تناسب داشته باشد را نمایش خواهد داد. پیش بینی میشود که این سیستم اقدام به ذخیره سابقه تایپ شما و استفاده از هوش مصنوعی برای انتخاب و نمایش بهترین کلمه به شما را نیز دارا باشد. به این شکل بیشتر وظیفه مربوط به تایپ کردن را مایکروسافت به عهده خواهد گرفت.

البته باید در نظر داشته باشید که با توجه اینکه این ویژگی در نسخه های اولیه خود است نباید انتظار بالایی از هوش مصنوعی و کارایی آن برای کلماتی که مشخص می کند داشته باشید اما با این حال ممکن است این ویژگی برای شما بسیار مفید باشد و تجربه ای جذاب و لذت بخش برای شما ایجاد کند. البته این ویژگی در حال حاظر بیشتر برای زبان انگلیسی کارایی دارد و ممکن است در زمان انتشار رسمی آپدیت پشتیبانی بهتری از زبان های دیگر مثل فارسی نیز پشتیبانی کند. البته این ویژگی قبل تر به عنوان پیشنهاد ساده کلمات در زمان استفاده از کیبورد لمسی به شکل خیلی ساده بوده است اما این ویژگی جدید به شکل درون خطی و برای تایپ شما .و شکل کامل تر خواهد بود.

از آنجایی که این به روز رسانی در نیمه اول سال 2020 ارائه خواهد شد شاید شما دوست داشته باشید زودتر آن را تجربه و استفاده کنید ،می توانید نسخه نمایشی آن را دانلود و درسیستم خود نصب کنید. اما به نکته توجه داشته باشید این نسخه نمایشی است ،ممکن است دارای باگ هایی باشد.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 496 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی