درحال بارگذاری

فایل پاور پوینت ارائه مرمت بناهای تاریخی(رباط زرمهر)

تاریخ: پنجشنبه, 03 مرداد 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 680 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با یک فایل پاورپوینت دیگر برای ارائه درس مرمت در معماری با عنوان "فایل پاور پوینت ارائه مرمت بناهای تاریخی(رباط زرمهر)" .این فایل پاور پویت برای ارائه درس مرمت بناهای تاریخی می باشد. فایل در مورد رباط زرمهر واقع در : روستای زر مهر واقع در استان خراسان رضوی است و در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی شهرستان تربت حیدریه و در مسیر جاده تربت حیدیریه – کاشمر واقع شده است . این روستا از توابع بخش مه ولات – شهرستان فیض آباد می باشد .

قسمتی از مطالب درون فایل پاورپوینت:

رباطی است با وسعت معادل ۶۰۰ متر مریع با زیر بنای ۴۵۰ متر مربع و از دو قسمت حیاط و حجرات اطراف آن و قسمت داخلی با وسعت ۳۰۰ متر مربع با ۴ ستون آجری تشکیل شده است. دارای تزئینات شامل آجر کاری به صورت خفته و راسته می باشد . از سال ۱۳۸۶ مرمت آن توسط میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان مه ولات با مشارکت وهمیاری شورای اسلامی روستای زرمهر آغاز گردیده است و هم اکنون به عنوان دهیاری مورد استفاده قرار گرفته است که با اتمام مرمت دیگر قسمت ها زمینه جهت فعالیت های فرهنگی منطقه فراهم میشود.

در زیر میتوانید فایل مربوط به این مطلب را به شکل کاملا رایگان و از سرور کلاس برتر دانلود کنید.

رمز فایل: www.oneclass.ir

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.

 


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 680 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی