درحال بارگذاری

مبارزه گوگل کروم با سوء استفاده کنندگان اعلان در Google Chrome

تاریخ: یکشنبه, 11 خرداد 1399

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 451 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


 

از ماه ژانویه گوگل تنظیماتی را به مرورگر خود اضافه کرده است که تعداد اعلان های google chrome در وب سایت هایی که به دلیل سوء استفاده از اعلان ها نشان گذاری شده اند را محدود می کند. 

بروزرسانی google chrome که در ماه ژانویه ارائه می شود، که اعلان های مزاحم مرورگر را محدود می کند. 

این بروزرسانی مربوط به نحوه نمایش مجوز اعلان در کروم است که از شما می خواهند با تایید مجوز اعلان های وبسایت را دنبال کنید که با این کار وب سایت می تواند برای شما اعلان ارسال کند.

برخی از وب سایت از این ویژگی سواستفاده کرده اند و در برخی موارد مشاهده شده که وب سایت ها برای نشان دادن محتوایشان مخاطب را مجبور به قبول مجوز اعلان کرده اند، و در برخی موارد

از اعلان ها برای ارسال تبلیغات پاپ آپ و یا هدایت به بارگیری نرم افزار ها و در مواردی بد افزار ها استفاده کرده اند. 

گوگل اعلام کرده است بیشترین شکایات کاربران در مورد chrome از درخواست های اعلان و تعداد کمی از وب سایت های سوء استفاده کننده ناشی می شود.

از نسخه 80 کروم که در ماه فوریه ارائه شد گوگل به رفع ایراد مجوز دسترسی به اعلان پرداخت.

اکنون گوگل یک حالت سوم برای اعلانات ایجاد کرده است تا وب سایت های که به دلیل سو استفاده از اعلان ها اعلام شده اند در ارسال اعلانات محدود شوند این تغییر در 14 ژانویه در نسخه 84 منتشر خواهد شد. 

گوگل همچنین اعلام کرد بخش کوچکی از وبسایت ها تحت تاثیر این بروزرسانی قرار می گیرند اما ما انتظار داریم کاربران در حجم بالا تحت تاثیر این ویژگی قرار گیرند 

برای پیکربندی اعلان های خود در Chrome ، بر روی نماد سه نقطه ای در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس به تنظیمات> تنظیمات سایت> اعلان ها بروید. سپس می توانید مشاهده کنید که کدام سایتها مسدود شده یا مجاز هستند. در همان پنجره ، همچنین می توانید UI اجازه ساکت تر را روشن کنید.


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 451 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی