درحال بارگذاری

Ubersuggest ، بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی رایگان

تاریخ: دوشنبه, 20 آبان 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 2355 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


آشنایی با ابزار تحقیق کلمات کلیدی

 مدتی است که با ابزار تحقیق  کلمات  Ubersuggest اشنا شدیم. شاید هنوز آن را نمی شناسید ، زیرا این یک ابزار آنلاین جدید برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی است.

اکثر مردم احتمالاً برنامه ریز کلمه کلیدی را از Google می شناسند. با این حال ، امروزه استفاده از آن بسیار دشوار است زیرا برای استفاده از آن نیاز به یک حساب Google Ads دارید.

در مورد Ubersuggest اینگونه نیست ، برای همه آزاد و قابل دسترسی است. و همچنین یک برنامه ریز  کلمات کلیدی بسیار کاربر پسند که استفاده از آن آسان است.

نیل پاتل چند سال پیش Ubersuggest را توسعه داد ، اما به ویژه در سال گذشته ، با همه نوع کارکرد گسترش یافته است. او یکی از شناخته شده ترین متخصصان سئو در جهان است و در وبلاگ های محبوب خود درباره SEO ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا مطالب زیادی می نویسد.

Ubersuggest چیست و  آن چه کار می کنید؟ این چیزی است که  در این مقاله می خوانیم.

Ubersuggest چیست؟
اگر می خواهید در Google بهتر پیدا شوید ، توصیه می شود تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید. پس از همه ، افراد برای یافتن چیزی، کلمات کلیدی را وارد می کنند. اگر در نتایج جستجو به یک کلمه خاص یا ترکیبی از کلمات نمره بالایی دهید ، بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب خواهید کرد.

و بنابراین ، ترفند برای یافتن کلمات کلیدی مناسب است که اغلب جستجو می شوند. به عنوان مثال ، با "ساخت فیلم" یا "افزونه های وردپرس" در نتایج عالی قرار می گیرم. 

Ubersuggest ابزاری رایگان است که به شما در یافتن کلمات کلیدی مناسب کمک می کند. می توانید ببینید که کلمات کلیدی به خوبی نمره میگیرند و کدام یک از رقبا  آن کلمات را مورداستفاده قرار نمی دهندد. اما ابزار آنلاین ویژگی های بسیار عالی دیگری دارد که در ادامه می خوانیم.

مزایای Ubersuggest
در یک دوره نسبتاً کوتاه ، Ubersuggest به یک رقیب محکم ابزارهای موجود برای تحقیقات کلمات کلیدی تبدیل شده است. و کاملاً چشمگیر است این تصادفی نیست زیرا Ubersuggest نسبت به سایر برنامه ریزان کلمات کلیدی دارای چندین مزیت است.

1-Ubersuggest رایگان است (هنوز…). لازم نیست برای این ابزار مشترک شوید یا ثبت نام کنید. ابزارهای رقابتی مانند Semrush یا Ahrefs اشتراک های خود را با 100 یورو در ماه شروع می کنند.

این کاملا تفاوت است!
2-این یک ابزار بسیار کاربر پسند است. همه چیز با هدف پشتیبانی از صاحب وب سایت تازه کار که هنوز دانش کافی در مورد سئو ندارند ، انجام می شود. این از توضیحات فراوانی که Ubersuggest می دهد و دسترسی آن به مبتدیان است ، مشهود است. 

3-این ابزار در مقایسه با سایر ابزارها نیز دقیق است. Ubersuggest از داده های برنامه ریز کلمه کلیدی Google استفاده می کند ، بنابراین همه داده های دست اول را دارد.
4-ابزار به زبان هلندی است.

Ubersuggest چگونه کار می کند؟
ابتدا به وب سایت Ubersuggest می روید و پنجره کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد. در اینجا می توانید کلمات کلیدی را وارد کنید.

می توانید نام دامنه یا یک کلمه کلیدی را وارد کنید. ابتدا یک کلمه کلیدی را انتخاب می کنم. سپس نمای زیر را دریافت می کنید:

در تصویر بالا داده های زیر قرار دارند:

حجم جستجو: تعداد دفعاتی که این کلمه کلیدی در هر ماه وارد می شود.
مشکل SEO: بالا بردن نتایج در جستجوی Google چقدر دشوار است.
مشکل پرداخت شده: کسب امتیاز بالا در گوگل بر اساس تبلیغات پولی چقدر دشوار است.
هزینه برای هر کلیک: اگر این کلمه کلیدی را از طریق Google Ads تبلیغ کنید برای هر کلیک چه هزینه ای دارد.
در زیر می توانید در یک آماری ببینید که تعداد جستجوها در هر ماه از آن کلید واژه وجود دارد.

سرانجام ، در زیر لیستی از پیشنهادات کلمه کلیدی  که ما می توانید استفاده کنید. در صورت لزوم ، می توانید به کلمات کلیدی مرتبط نیز بروید.

ایده های کلمات کلیدی
همچنین می توانید "ایده های کلمه کلیدی" را در نوار پیمایش در سمت چپ مشاهده کنید. اگر به آنجا بروید ، نمای کلی را مشاهده خواهید کرد:

اکنون می توانید هر ترکیب کلمه کلیدی را ببینید که چگونه وب سایت های دیگر در آن کلید واژه نمره می دهند. به عنوان مثال ، وب سایت ooo.nl در کلمه کلیدی "وب سایت های وردپرس" بسیار خوب نمره می دهد. تعداد تخمین بازدید از یک صفحه ، تعداد اشتراک اجتماعی و اختیار وب سایت در زیر ذکر شده است. و بنابراین شما می توانید از طریق تمام ایده های کلمات کلیدی عبور کرده و از نحوه انجام این رقابت ایده خوبی کسب کنید.

تحلیل ترافیک
گذشته از کلمات کلیدی ، می توانید دامنه خود را نیز در تحلیل ترافیک (که در نوار پیمایش در سمت چپ نشان داده شده است) بررسی کنید.

در این مرور ، شما می توانید انواع اطلاعاتی درباره چگونگی امتیاز دادن به وب سایت خود بدست آورید. تعداد بازدیدهایی که در هر ماه دریافت می کنید بالاتر است. براساس این آمار نمره دامنه ، تعداد بک لینک ها ، مراجعه به دامنه ها و پیوندهای .edu و .gov که به شما مراجعه می کنند وجود دارد.

اگر به این نمای کلی نگاهی بیندازید ، می بینید که از بین دیگر موارد ، صفحات برتر در هر کشور چه نمره خوبی کسب می کنند. نمای کلی در مورد کلمات کلیدی که به خوبی نمره می دهید نیز جالب است. در زیر می توانید ببینید که فیلم  WPjournalist شماره یک در نتایج جستجوی Google است.

حسابرسی سایت
یکی دیگر از ویژگی های خوب Ubersuggest ، ممیزی سایت است. می توانید نام دامنه را وارد کنید و سپس ابزار نحوه عملکرد وب سایت شما را همرا با نمره سئو  تحلیل می کند. به عنوان مثال ، WPjournalist با 83 امتیاز امتیاز خوبی کسب می کند.

در مثال بالا شما 29 خطای مهم را مشاهده می کنید ، اما اینها بیشتر مقالات با کلمات بسیار کمی هستند. بنابراین ، هیچ چیز نگران کننده نیست. در ممیزی سایت (مشاهده نمی کنید که در تصویر بالا ...) همچنین می توانید سرعت بارگیری وب سایت خود را مشاهده کنید.

بک لینک
بخش سوم در Ubersuggest تحلیل سئو است که در آن بک لینک ها با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار می گیرند. لینک دهنده پیوندهایی هستند که از وب سایت دیگری به وب سایت شما پیوند دارند.

هرچه پیوندهای وب سایتهای با اقتدار زیادتر باشد ، گوگل با ارزش تر وب سایت شما را در نظر می گیرد. به این ترتیب شما از همه بک لینک ها حس خوبی خواهید داشت و می توانید برای دستیابی به بک لینک های بیشتر و بهتر ، راهکارهایی را ارائه دهید.

SEO در هر مقاله
خوب ، ما اکنون برای شما توضیح داده ام که چگونه Ubersuggest در سطح جهان کار می کند. اما  چطور شروع می کنید؟
ما قدم به قدم نحوه نزدیک شدن به SEO برای هر مقاله را توضیح خواهیم داد.

مرحله 1: تحقیقات کلمات کلیدی جهانی.

انجام تحقیقات گسترده به تنهایی کمی بیش از حد است ، اما روش های زیر این حس خوبی را در مورد چگونگی جستجوی یک کلمه کلیدی خاص پیدا می کند.

به Ubersuggest بروید و کلمات کلیدی خود را در مورد مقاله تایپ کنید. به عنوان مثال ، درباره "وب سایت چت زنده".

به دو نکته توجه ویژه ای داشته باشید:

  • در «حجم جستجو» می توانید ببینید که چند بار در ماه این کلمه کلیدی در موتورهای جستجو وارد می شود.
  • در "دشواری سئو" می بینید که بالا بردن نتایج جستجو چقدر آسان (سبز) یا دشوار (قرمز) است.
    بنابراین ، از نظر سئو ، این موضوع خوبی است که باید در مورد آن بنویسید: از حجم جستجوی بالایی برخوردار است و از رقابت کم برخوردار است.

اگر ترکیب کلمه کلیدی نمره بدی ندارد ، می توانید به "ایده های کلمه کلیدی" نگاه کنید تا ببینید گزینه های بهتری وجود دارد یا خیر. اگر آنها نیز نمره ضعیفی کسب کردند ،گزینه های کلمات کلیدی مختلف را انتخاب کرده و دوباره آنها را در Ubersuggest وارد کنید.

مرحله 2: نوشتن مقاله

مقاله را بدون فکر کردن درباره کلمات کلیدی زیاد بنویسید. این فقط مانع از روند نوشتن خلاق می شود.
هنگامی که مقاله به صورت پیش نویس آماده است ، شما با درج کلمات کلیدی در مقاله ، مقاله ضد سئو را تهیه می کنید.

حداقل در سربرگ ، مقدمه ، یک زیر نویس و در انتهای مقاله کلمات کلیدی را اضافه می کنید. لازم نیست دقیقاً از همان کلمه استفاده کنید. همچنین ممکن است از کلمات کلیدی از مقالات و / یا صفت ها استفاده کنید.
این لیستی از معیارهایی است که موتورهای جستجو به جستجوی مقاله می پردازند:

و در اینجا می توانید چیزی درباره خوانایی متن نیز مشاهده کنید:

داده های فوق از یک افزونه Yoast SEO در وردپرس تولید می شود. می توانید این نقاط را برای بهبود مقاله خود بررسی کنید.

 

ضد سئو
بعد از اینکه متن SEO را درست کردید ، "توضیحات متا" ایجاد کنید. این بخشی از متن است که در نتایج جستجوی موتور جستجو قابل مشاهده است و بیانگر هسته اصلی مقاله است. متن را به گونه ای بنویسید که از طریق آن می توانید کلیک کنید. و این دارای طول مناسب است: 155/160 نویسه.

پیوندهای داخلی: در یکی از دو مقاله دیگر مرتبط با موضوع در جستجوگر آنلاین جستجو کنید و در انتهای مقاله به آنها مراجعه کنید.
همچنین ، یک لینک خارجی به یک وب سایت / صفحه دیگر وارد کنید.

مرحله 3: بعد از انتشار مقاله…

"20 درصد برای نوشتن مقاله و 80 درصد برای بازاریابی خرج کنید" 

مهم است که مقاله خود را به اشتراک بگذارید ، توزیع کنید یا به آنها لینک دهید. آنقدر محتوا تولید می شود که رقابت شدید باشد و بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که مقاله شما دیده نشود. در اینجا سه ​​پیشنهاد برای مشاهده مقاله شما وجود دارد:

1-سعی کنید به مقاله ای که نوشتید ، بک لینک دهید. به عنوان مثال ، می توانید از شخصی / شرکتی كه مصاحبه كرده اید سؤال كنید كه آیا مایل به پیوند در وب سایت خود به مقاله ای كه نوشتید است.
2-هر مقاله توسط سردبیران در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. همچنین می توانید مقالات خود را که توسط خودتان نوشته شده است به اشتراک بگذارید یا مقالاتی را که توسط دیگران از طریق رسانه های اجتماعی شما نوشتید به اشتراک بگذارید.
3-در صورت کاربرد ، مقاله خود را به روز نگه دارید و هنگام بروز واقعیت های جدید ، آن را به روز کنید. به عنوان مثال ، اگر پاراگراف جدیدی را به مقاله ای اضافه کنید که در نتایج جستجو زیاد باشد ، احتمال دارد این مقاله از آن موقعیت بالا برخوردار باشد

نتیجه
Ubersuggest به یک ابزار آنلاین قدرتمند برای تحقیقات کلمات کلیدی تبدیل شده است. البته ، هنوز نمی توان با ابزارهای پرداخت شده رقابت کرد ، اما برای نویسنده مبتدی SEO ، ابزاری عالی ، آسان برای استفاده ، رایگان و به خوبی سازمان یافته است.

کاملاً ممکن است که این ابزار در آینده نسخه پولی دریافت کند. غالباً این استراتژی با هدف جذب هر چه بیشتر افراد در مرحله اول انجام می شود و اگر حجم آن به اندازه کافی بزرگ باشد ، باید شروع به پرداخت آن کنید.

اکنون به همه توصیه می کنم از Ubersuggest استفاده کنند. این ابزار مانع از نوشتن مطالب بد در وب می شود. این ابزاربینش خوبی به موضوعاتی می دهد که می توانید در مورد آنها بنویسید. علاوه بر این ، می توانید نحوه توسعه وب سایت خود و جایی که هنوز می توانید بهینه سازی آن را کنترل کنید.

 


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 2355 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی