درحال بارگذاری

سه روش ترکیب سئو در استراتژی بازاریابی درونگرا

تاریخ: پنجشنبه, 16 آبان 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 699 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت


ترکیب سئو در استراتژی بازاریابی درونگرا

SEO یا "بهینه سازی موتور جستجو" اصطلاحی است که توسط بسیاری در دنیای بازاریابی به وجود آمده است. این روند دریافت "ترافیک" رایگان از موتورهای جستجو است و همچنین به عنوان جستجوی ارگانیک گفته می شود.

این بخش مهمی از هر برنامه بازاریابی درونگرا است زیرا به افراد کمک می کند تا محتوا را پیدا کنند (سپس به اشتراک بگذارند). ما از همان ابتدا برخی از تاكتیكهای اصلی درگیر در ادغام سئو در استراتژی بازاریابی درونگرا توضیح داده ایم.

  1. وبلاگ نویسی برای SEO
    یکی از اولین بخش های فعال که هر شرکتی باید در وب سایت خود داشته باشد ، وبلاگ است. علاوه بر ارائه بینش و حفظ مشتری و چشم انداز  ، یک وبلاگ همچنین می تواند باعث افزایش جدی توانایی SEO شما شود.

در اینجا شش مرحله عملی وجود دارد که بازاریابان می توانند برای اطمینان از اینکه وبلاگ هایشان کار SEO را برای آنها انجام می دهند انجام دهند:

1-ابتدا برای کاربران بنویسید. قبل از نوشتن فکر کنید و فقط بر اساس کلمات کلیدی ننویسید.
2عناوین را اولویت بندی کنید. آنها مهم هستند که به خوانندگان سرنخ کمک کنند که در آینده چه می کنند ، اما به موتورهای جستجو نیز کمک می کنند که در آن کلمات و عبارات در اولویت قرار بگیرند. سعی کنید از کلمات کلیدی در عناوین استفاده کنید.
3-پاسخ به سوالات. کاربران چه سؤالاتی دارند؟ پاسخ به این سؤال اغلب به کسب و کارها می آموزد که کلمات کلیدی و عباراتی را که باید تحقیق کنند ، بدانند.
4-روی یک افزونه خوب سرمایه گذاری کنید. افزونه های وبلاگ مانند Yoast  از سئو استفاده می کنند و به سازمانها کمک می کنند تا همه کارهای کوچک مانند انجام کلمات کلیدی در ابرداده ، متونی با برچسب های alt را به تصاویر و از جمله کلمات کلیدی / عبارات در URL ها و عناوین یادآوری کنند.
5-اغلب بروزرسانی کنید. بهترین کار این است که کسب وکار ها هر روز یا هفتگی به طور همزمان مطالب وبلاگ را به مخاطبان خود ارائه دهند.  اما تهیه مطالب جدید و بهینه شده Google به طور مرتب ضروری است.
6-مطالب طولانی تر است روزهای پست وبلاگ 500 کلمه ای گذشته است. طبق یک مطالعه جدید از QuickSprout ، وبلاگ های طولانی تر (بالاتر از 1500 کلمه) بسیار بهتر از همتایان کوتاهتر خود عمل می کنند.

2-میدان نبرد سئو: قصد و نیت کاربر در مقابل بهینه سازی کلمات کلیدی

این روزها ، هیچ رقابتی بین بهینه سازی جستجو به معنای اصلی (یعنی قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های استراتژیک در طول محتوا) و پاسخ دادن به سؤالاتی که مخاطب مطرح می کند وجود ندارد. دومی تقریباً هر بار پیروز می شود.

در حالی که رباتهای Google هنوز در تلاشند تا درک خود از هر کاربر را تصحیح کنند ، اما قصد دارند طی چند سال کوتاه راه طولانی را طی کند. عناصر SEO که در گذشته ضروری به حساب می آمدند (مانند تراکم کلمات کلیدی) ، همان قدرت را ندارند که قبلاً انجام می دادند. درعوض ، رفتار کاربر هدایت کشتی های SERPs (موتورهای جستجوگر صفحات) را انجام می دهد.

قبل از ایجاد استراتژی محتوا فقط در مورد کلمات کلیدی ، بازاریابان باید یک قدم عقب بردارند و همچنین روی personas و intent مشتری تمرکز کنند. برای انجام این کار ، آنها باید از مخاطبان خود سؤالات زیر را بپرسند:

  • در حال حاضر از چه محصولات یا خدماتی استفاده می کنند یا قبلاً از آنها استفاده کرده اند؟
  • نقاط درد آنها چیست؟
  • آنها در مورد کدام مباحث می خواهند بدانند؟
  • چه سؤالاتی می پرسند؟

بازاریابان همچنین می توانند از Google Trends و Google Analytics استفاده کنند تا روند جستجو ، نمایش داده شد و جریان سایت را کشف کنند تا اهداف را بهتر بشناسند. نمودار زیر از نیل پاتل نمونه ای از نحوه حرکت کاربران از طریق وب سایت پس از "سؤال" از Google از طریق وب سایت است. چه بینشی می توانید از این رویدادها جمع کنید؟

کاربران هنگام استفاده از گوگل یا موتور جستجوی مورد علاقه خود سؤال می کنند. شرکتها برای پاسخ به این سؤالات ، چه از نظر محتوا در صفحه اصلی ، صفحات محصول ، بخش منابع یا وبلاگ خود ، باید برای جواب دادن حضور داشته باشند. ارائه  جواب بیشترین ارزش به مخاطب است.

SEO معنایی یا مبنای نتایج موتور جستجو بر اساس اهمیت ، مسیری است که گوگل همچنان به آن سفر می کند. پیش از نوشتن یک محتوای واحد برای وب سایت جدید ، بازاریابان باید یک صفحه گسترده ساده ایجاد کنند که موضوعات ، مفاهیم و کلمات کلیدی خود را بیان کند. به این مثال از مجله موتور جستجو نگاهی بیندازید

همانطور که می بینید ، موضوع دسته گسترده ای است که یک تجارت از آن استفاده می کند. مفاهیم مبتنی بر نقاط درد مشتریان است و کلمات کلیدی سؤالاتی است که مشتریان از آنها می پرسند. ابزارهای رایگان مانند LSI Graph می توانند به بازاریابان زرنگ در تحقیق در مورد این کلمات کلیدی و عبارات کمک کنند ، در حالی که ابزاری مانند SEMRush به بررسی میزان ترافیک کمک می کند و گزینه های مرتبط را پیشنهاد می کند. پس از برقراری این کلمات کلیدی ، همه قوانین "قدیمی" اعمال می شود. کلمات کلیدی / عبارات باید در عناوین ، محتوای بدن ، توضیحات متا ، URL ها و برچسب ها درج شوند.

3. رسانه های اجتماعی: یک گنجینه مخفی جستجوگر SEO

هم SEO و هم رسانه های اجتماعی استراتژی های درونگرا دارند و شباهت های آنها به همین جا ختم نمی شود. هردو همچنین برای تقویت محبوبیت خود به مطالب عالی متکی هستند. و در حالی که اکثر بازاریاب ها قبول دارند که شبکه اجتماعی در موفقیت SEO خود تأثیر دارد ، بسیاری از جزئیات خاص را رها نمی کنند. در اینجا سه ​​راه برتر که شرکتها می توانند پروفایل اجتماعی خود را تحت تأثیر سئو مشاهده کنند:

1-پیوندهای خارجی را گسترش دهید. وقتی شرکت ها محتوای عالی دارند ، افراد دیگر نیز آن را به اشتراک می گذارند. و هنگامی که آنها به مطالب موجود در سایت یک شرکت لینک می دهند ، آن شرکت به یک لینک خارجی جدید و براق تبدیل می شود - که گوگل کاملاً دوست دارد. هشتگ ها و برچسب گذاران تأثیرگذار دو راه برای جلب توجه بیشتر به محتوای اجتماعی هستند.


2-رشد تعداد دنبال کنندگان. اگر یک کاربر در حال جستجوی یک موضوع خاص باشد و یک حساب توییتر دارای 100 دنبال کننده است ، در حالی که دیگری دارای 10،000 نفر است ، یکی از بیشترین دنبال کننده ها همیشه در SERP ها راه خود را بالاتر می یابد. سازمان ها باید محتوای مفیدی را به اشتراک بگذارند ، مکالمه را شروع کنند و از دیگران پیروی کنند تا به صورت ارگانیک پایگاه های دنبال کننده گانخود را رشد دهند.


3محلی شدن. توصیه های Google به شدت مبتنی بر محلی است و رسانه های اجتماعی مکان مناسبی را برای فعال شدن مشاغل در جوامع محلی خود فراهم می کنند. شرکت ها می توانند موقعیت مکانی خود را به روز کنند ، در مورد رویدادهای محلی پست کنند و سایر مشاغل محلی را برای کسب مجوز سئو دنبال کنند.

Google هنوز در مراحل اولیه درک سیگنال های اجتماعی و جستجوی وب سایت های اجتماعی است ، اما به سرعت در حال تحول است. و در حالی که رسانه های اجتماعی به تنهایی به کسی کمک نمی کنند که در صدر SERP ها قرار بگیرد ، به اشتراک گذاری مطالب مفید و بهینه شده در رسانه های اجتماعی مطمئناً برای بیرون آمدن این کلمه ضرری ندارد.

برای مطالعه دقیق رسانه های اجتماعی و چگونگی تاثیر در یک استراتژی بازاریابی عالی درونگرا،اطلاعات خودرا در بازاریابی رسانه های اجتماعی بررسی کنید. شما می توانید همه چیز را از نحوه مدیریت کاشت و تبلیغ محتوا تا استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و یوتیوب یاد بگیرید. 

 


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 699 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی