درحال بارگذاری

چگونه بهینه سازی سایت فروش را تحت تأثیر قرار می دهد؟

تاریخ: چهارشنبه, 15 آبان 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 405 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت


تاثیر بهینه سازی سایت (سئو) بر فروش

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اصطلاح بزرگی است که این روزها مورد توجه زیادی قرار می گیرد. اما واقعا این چه معنایی دارد؟ برای بسیاری از دارندگان مشاغل ، این اصطلاح یک معما پیچیده شده است و رمز و راز دارد ، مثل بازار سهام یا معادله ریاضی مخصوصاً مشکل سازشده است.

این  را خواهید شنید که SEO به این معنی است که شما محتوای وب سایت خود را بهینه کرده اید تا روبات ها یا الگوریتم های Google بتوانند صفحات را به صورت کارآمد فهرست بندی کنند و بدانند که در مورد چیست.

این به معنای استفاده از کلمات و عبارات (کلمات کلیدی و کلمات کلیدی دم بلند) در وب سایت خود برای توصیف آنچه در آن است که می فروشید یا چه مشکلی را برای مشتریان حل می کنید.

چگونه این همه با هم همخوانی دارند به این صورت است که وقتی مشتری احتمالی شما نام محصول ، نام سرویس یا مشکلی را که می خواهد حل کند به Google وارد می کند ، این کلمات و عبارات را در وب سایت خود خواهید داشت.

سپس Google مطابق اطلاعات موجود در وب سایت شما و جستجوی مشتری بالقوه شما که اخیراً انجام داده است ، با نمایش  در نتایج جستجو به وب سایت شما سرویس می دهد. (این کار کمی پیچیده تر می شود ، شامل اینکه چگونه به بحث فنی وب سایت تنظیم شده است ، چه مدت وب سایت وجود داشته است و چقدر و چند بار محتوای جدید به سایت اضافه شده است)

بدون داشتن کلمات کلیدی مناسب در وب سایت خود برای توصیف محصولات و خدمات خود (درست این که کلمات و عباراتی هستند که کاربران شما برای یافتن شرکت شما برای کمک به آنها پیدا می کنند) گفته می شود شما به سئو توجه نمی کنید.

اگر به SEO توجه نمی کنید ، پس چگونه می توانید به مشتریان بالقوه خود کمک کنید تا شما را پیدا کنند؟ چگونه می توانید به Google کمک کنید وب سایت شرکت شما را در نتایج جستجو نشان دهد؟ شما نمی توانید

بله ، شما می توانید همه این موارد را نادیده بگیرید و کافیست وب سایت خود را با توصیف محصولات و خدمات خود به روشی که می خواهید از کلمات و عبارات مورد علاقه خود استفاده کنید ، راه اندازی کنید ... اما انجام این کار اساساً شما را از مشتریان خود پنهان می کند

بهینه سازی سازی اکنون مهم تر از همیشه است
اگرچه ممکن است برخی از بازاریابان اعتقاد داشته باشند که SEO از بین رفته است ، اما Forbes اصرار دارد که حتی به بی ربط بودن نزدیک نیست و هنوز هم خوب عمل می کند. چند سال پیش ، هنگامی که الگوریتم های موتور جستجو تازه شروع به ظهور می کردند ، بازاریاب ها راحت بودند که از شیوه های سایه دار وتراکم کلمات کلیدی استفاده کنند تا رتبه وب سایت های خود را بالاتر کنند. اکنون الگوریتم ها بسیار پیچیده تر هستند و تمرکز بیشتر روی بهبود تجربه کاربر است .

کلمات "SEO" چیست؟
برای اینکه بدانید چه کلمات یا عباراتی را برای اطمینان از این که در وب سایت خود وارد شده اید تا در یک جستجوی Google نمایان شود ، ابتدا باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید.

برای انجام این کار ، با ذکر تمام کلمات و عباراتی که برای توصیف محصول ، خدمات یا تجارت خود استفاده می کنید ، شروع کنید.

بعد ، با مشتریان خود تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید (ما این کار را به عنوان بخشی از بسته های بازاریابی خود انجام می دهیم) و از آنها بخواهید که اگر به دنبال شرکتی مانند شما بودند ، وارد Google شوند (اما هنوز با شما کار نکرده اند).

احتمال اینکه از کلمات و عباراتی که افراد برای پیدا کردن شما استفاده میی کنند ، شگفت زده خواهید شد. و صادقانه بگوییم ، احتمالاً شما از کلمات کلیدی که مردم برای توصیف شرکت یا خدمات شما استفاده می کنند خوشتان نخواهد آمد.

ممکن است احساس کنید که آنها خیلی ساده هستند یا تمام تصویر آنچه در شرکت شما انجام می دهد را نشان نمی دهند. این خوب است - ما باید مشتری را در جایی که آنها هستند ملاقات کنیم ، نه جایی که می خواهیم آنها باشند.

پس از آن ، از نرم افزار تحقیق برای کلمات کلیدی استفاده کنید تا دریابید که کدام اصطلاحات جستجو می شود ، در چه حجمی و رقابت برای آن دسته از کلمات کلیدی چیست.

هنگامی که آن اطلاعات را پیدا کردید ، می خواهید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که دارای حجم مناسبی باشد (منطقی نیست که یک صفحه برای یک اصطلاح که کسی در جستجوی آن نیست فهرست شود) و یک رقابت مناسب - در جایی که شما فرصتی برای رتبه بندی دارید

مانند مشتریان باشید
به احتمال زیاد اینها کلمات و عباراتی خواهند بود که در پایان به توصیف شرکت شما به روشی ساده می پردازند. به عنوان مثال ، ما برای طراحی وب سایت پیدا می شویم حتی اگر این تنها یکی از خدمات بسیاری است که ما ارائه می دهیم.

همکار دیگری یک شرکت روابط عمومی را اداره می کند. او دوست ندارد از کلمه شرکت PR استفاده کند ... دوست دارد که شرکت خود را به عنوان "یک شرکت ارتباطات بازاریابی یکپارچه" بخواند زیرا این همان چیزی است که آنها هستند و چه می کنند.

از طریق تحقیقات کلمه کلیدی ، و دریافت  اینکه هیچ گونه جستجوی برای شرکت ارتباطات بازاریابی یکپارچه وجود ندارد ، اما تعداد بیشتری مورد برای شرکت روابط عمومی است.

محتوای با کیفیت و SEO به شما اعتبار می بخشد
موتورهای جستجو مانند Google همیشه الگوریتم های خود را تغییر می دهند تا برای کاربر بهتر شوند. این بدان معنی است که نحوه مشاهده محتوا نیز باید تغییر کند و تکامل یابد.

محتوای با کیفیت در وب سایت شما نه تنها دلیل بیشتری برای Google برای رتبه بالاتر شما ایجاد می کند بلکه تجربه کاربر را بهبود می بخشد و به کسب و کار شما اعتبار بیشتری می بخشد.

"محتوای با کیفیت" به چه معنی است؟ فکر کنید به عنوان اطلاعات مفیدی برای مشتری شما است.

خود را در کفش مشتری خود قرار دهید و وانمود کنید که هیچ چیزی در مورد شرکت شما نمی دانند. آنها در وب سایت شما فرود آمده اند. آنها می خواهند بدانند که شما چه کاری انجام می دهید و چه مشکلی را حل می کنید. آیا برای کمک به مشتری خود مطالب را در وب سایت خود نوشتید؟

اهمیت بیش از حد بررسی های آنلاین 
موتورهای جستجو امروز فقط ابزاری برای یافتن وب سایت نیستند. به عنوان مثال از Google استفاده کنید ، هنگامی که شما یک محصول یا شرکت را  در Google جستجو می کنید ، به احتمال زیاد بررسی های Google+ و سایر اطلاعات خارجی در مورد تجارت را نیز پیدا خواهید کرد.

این برای شرکت ها بسیار حیاتی است زیرا امروزه ، اکثر مشتری ها قبل از هزینه کردن روی آن ، بررسی هایی را در مورد یک محصول یا تجارت انجام می دهند. جذب مشتری برای ارسال نظرات مثبت آنلاین فقط برای کمک به مشاغل شما و به مشتریان بالقوه دلیل بیشتر برای صرفه جویی در پول به شما کمک می کند.

ارزان است
SEO یکی از مقرون به صرفه ترین روش هایی است که یک کسب و کار می تواند برای به دست آوردن در معرض دید و تولید نتیجه از آن استفاده کند. بیشتر مشاغل در درجه اول نگران بازگشت سرمایه هستند. بازگشت سرمایه با SEO  در مقایسه با مبارزات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کاملاً بالا است.

با این حال ، SEO یک بازی طولانی مدت است که نیاز به صبر و قوام دارد. مطالبی که شما تولید می کنید تا زمانی که به صورت زنده در وب باشد به شما کمک می کند. کمپین PPC شما فقط به شما کمک خواهد کرد تا زمانی که هزینه این کمپین را پرداخت می کنید

 اکنون به فروش بازگردید
بنابراین چگونه SEO بر فروش شما تأثیر می گذارد؟ اگر مشتریان بالقوه شما نمی توانند شما را پیدا کنند ، آنها نمی توانند از شما خریداری کنند. بیشتر خریدها با جستجوی Google انجام می شود - می خواهید مطمئن باشید که در اولین فرصت ممکن در معرض دید خریدار خود قرار دارید.

از این طریق می توانید به آموزش و آگاهی آنها کمک کنید ، زیرا در خرید خود تحقیق می کنند و شروع به تشکیل لیست کوتاهی از شرکتهایی می کنند که باید در نظر بگیرند. اینگونه است که محتوای آنلاین شما می تواند چرخه فروش را با کمک به خریدار در شناخت ، دوست داشتن و اعتماد شما کوتاه کند.

اگر این کار را نکرده اید ، فکر می کنید چند لیست کوتاه به این دلیل که در نتایج جستجو حضور پیدا نکردید ، فرصت حضور در آن را از دست داده اید؟

 


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 405 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی