درحال بارگذاری

نحوه به مزایده گذاشتن تبلیغات PPC

تاریخ: یکشنبه, 05 آبان 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 559 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


 به مزایده گذاشتن تبلیغات PPCچگونه است؟

موتورهای جستجو برای هر پرس و جو تبلیغاتت را نشان نمی دهند ، اما وقتی یک پرس و جو کسب درآمد کرد ، به محض جستجوی کاربر به مزایده گذاشته می شود. در این زمینه  عوامل مختلفی را تعیین می شوند:

صلاحیت  تبلیغ کننده برای مزایده 
ترتیب بعدی که تبلیغات واجد شرایط در آن ظاهر می شوند
در صورت کلیک بر روی تبلیغ  ، هر تبلیغ کننده چقدر پرداخت خواهد کرد
اولین عامل این است که یک تبلیغ کننده چقدر حاضر است هزینه یک کلیک را بپردازد. تبلیغ کنندگان حداکثر پیشنهاد (با نام حداکثر CPC) را که مایل به پرداخت آن هستند تعیین می کنند. پیشنهادات می توانند در سطح کلمات کلیدی شخصی یا در سطح گروه تبلیغاتی (گروه بندی کلمات کلیدی مرتبط) تنظیم شوند.

مورد دوم چیزی است که به عنوان امتیاز کیفیت آگهی شناخته می شود ، که ترکیبی از فاکتورها است. نشان خواهد داد

 
امتیاز کیفیت چیست؟
امتیاز کیفیت نقش مهمی در تبلیغات موقعیتی در نتایج جستجو و اینکه یک تبلیغ کننده برای هر کلیک چقدر می تواند بپردازد ، دارد. تبلیغ کنندگان نمره واقعی کیفیت تبلیغ را نمی بینند ، اما Google نمره کیفیت بیرونی 1 (بد) تا 10 (عالی) را در سطح کلمه کلیدی در AdWords نشان می دهد. هنگامی که امتیاز کیفیت بهبود می یابد ، ممکن است هزینه هر کلیک (CPC) کاهش یابد و / یا موقعیت متوسط بهبود یابد.
 
 
Google هنگام محاسبه امتیاز کیفیت به سه چیز نگاه می کند:
نرخ کلیک از طریق پیش بینی شده (CTR) ، که نشان دهنده احتمال کلیک کاربر بر روی یک تبلیغ است ، منعکس می شود.
ارتباط آگهی با پرس و جو. نسخه تبلیغ باید به وضوح مربوط به آنچه کاربر به دنبال آن است ، باشد.
تجربه صفحه فرود. آیا کاربران به صفحه ای هدایت می شوند که بیانگر قصد پرس و جو است و آیا آن صفحه تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد؟
 
Google چگونه هر یک از این عوامل را وزن می کند؟
Google اخیراً داده های Score Quality را در دسترس قرار داده است. در سال 2016 ، پس از تجزیه و تحلیل مجموعه بزرگی از داده های نمره کیفیت صادر شده از AdWords API ، Brad Geddes ، بنیانگذار AdAlysis ، فرمول سطح معیار کیفیت را در حساب های AdWords مهندسی معکوس کرد:
 

وزنCTR+وزن ارتباط تبلیغات+وزن ازمایشی بارگیری صفحه+1=امتیاز کیفیت

وی سپس وزن خود را که گوگل به هر سه عامل ارائه می دهد تعیین کرد:

تجربه صفحه فرود: 39٪
CTR پیش بینی شده: 39٪
ارتباط آگهی: 22٪

اکنون ما یک طرح برای اولویت بندی تلاش های بهینه سازی با هدف افزایش امتیازات کیفیتی داریم. تبلیغ کنندگان باید ابتدا با آزمایش کپی کردن آگهی و تجربه صفحه فرود (که ممکن است به معنای بهبود سرعت ، انتخاب صفحه مربوطه و غیره باشد) بر بهبود CTR ها تمرکز کنند تا مشارکت سایت را بهبود بخشند وbounce rates را کاهش دهند. سپس بر روی آزمایش آگهی تمرکز کنید تا ارتباط با پرس و جو بهبود یابد.
در سال 2017 ، گوگل شروع به نمایش داده های تاریخی امتیاز کیفیت در رابط برای کمک به تبلیغ کنندگان در تحلیل چگونگی تأثیرگذاری بر نمرات آنها کرد.

رتبه آگهی چیست؟
Ad Rank موقعیتهایی را نشان می دهد که تبلیغات شرکت کننده در حراج نشان داده می شود. هرچه رتبه آگهی بهتر باشد ، موقعیت آن بالاتر می رود. بهترین رتبه آگهی بهترین رتبه تبلیغ را کسب می کند.
این امر در نظر گرفتن امتیاز کیفیت یک تبلیغ و حداکثر CPC تبلیغ کننده ، به علاوه تأثیر نرخ کلیک از طریق (CTR) مورد پسوند و قالبهای موجود در تبلیغات است. فرمول اساسی در اینجا آمده است:

 *Max CPC *نمره کیفیت تبلیغات=رتبه آگهی

 
چگونه CPC محاسبه می شود؟
رتبه آگهی تأثیر زیادی بر هزینه واقعی برای هر کلیک (CPC) دارد. غالباً اشتباه شده است که تبلیغ کنندگان در یک نقطه زیر آنها یک درصد بیشتر از تبلیغ کننده بپردازند. اما این فقط یک قسمت از محاسبه CPC است. CPC با استفاده از این فرمول محاسبه می شود:
CPC = The Ad Rank of Advertiser Below/Quality Score + $0.01
 
در AdWords ،چون که قیمت گذاری بخشی از رتبه بندی آگهی رقیب بعدی است ، CPC های واقعی می توانند بسیار متفاوت باشند.
در اینجا نمونه ای از آنچه در حراج تبلیغ در عمل به نظر می رسد:
 
رده بندی آگهی (Max CPC Bid x Score Quality Score) موقعیتی را نشان می دهد که در آن یک آگهی نشان داده شده است. رتبه بندی آگهی زیر به CPC واقعی تبدیل می شود که در صورت کلیک بر روی اگهی تبلیغ کننده، تبلیغ کننده هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.
 

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 559 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی