به مزایده گذاشتن تبلیغات PPCچگونه است؟
موتورهای جستجو برای هر پرس و جو تبلیغاتت را نشان نمی دهند ، اما وقتی یک پرس و جو کسب درآمد کرد ، به محض جستجوی کاربر به مزایده گذاشته می شود. در این زمینه عوامل مختلفی را تعیین می شوند:
صلاحیت تبلیغ کننده برای مزایده
ترتیب بعدی که تبلیغات واجد شرایط در آن ظاهر می شوند
در صورت کلیک بر روی تبلیغ ، هر تبلیغ کننده چقدر پرداخت خواهد کرد
اولین عامل این است که یک تبلیغ کننده چقدر حاضر است هزینه یک کلیک را بپردازد. تبلیغ کنندگان حداکثر پیشنهاد (با نام حداکثر CPC) را که مایل به پرداخت آن هستند تعیین می کنند. پیشنهادات می توانند در سطح کلمات کلیدی شخصی یا در سطح گروه تبلیغاتی (گروه بندی کلمات کلیدی مرتبط) تنظیم شوند.
مورد دوم چیزی است که به عنوان امتیاز کیفیت آگهی شناخته می شود ، که ترکیبی از فاکتورها است. نشان خواهد داد
وزنCTR+وزن ارتباط تبلیغات+وزن ازمایشی بارگیری صفحه+1=امتیاز کیفیت
وی سپس وزن خود را که گوگل به هر سه عامل ارائه می دهد تعیین کرد:
تجربه صفحه فرود: 39٪
CTR پیش بینی شده: 39٪
ارتباط آگهی: 22٪
اکنون ما یک طرح برای اولویت بندی تلاش های بهینه سازی با هدف افزایش امتیازات کیفیتی داریم. تبلیغ کنندگان باید ابتدا با آزمایش کپی کردن آگهی و تجربه صفحه فرود (که ممکن است به معنای بهبود سرعت ، انتخاب صفحه مربوطه و غیره باشد) بر بهبود CTR ها تمرکز کنند تا مشارکت سایت را بهبود بخشند وbounce rates را کاهش دهند. سپس بر روی آزمایش آگهی تمرکز کنید تا ارتباط با پرس و جو بهبود یابد.
در سال 2017 ، گوگل شروع به نمایش داده های تاریخی امتیاز کیفیت در رابط برای کمک به تبلیغ کنندگان در تحلیل چگونگی تأثیرگذاری بر نمرات آنها کرد.
رتبه آگهی چیست؟
Ad Rank موقعیتهایی را نشان می دهد که تبلیغات شرکت کننده در حراج نشان داده می شود. هرچه رتبه آگهی بهتر باشد ، موقعیت آن بالاتر می رود. بهترین رتبه آگهی بهترین رتبه تبلیغ را کسب می کند.
این امر در نظر گرفتن امتیاز کیفیت یک تبلیغ و حداکثر CPC تبلیغ کننده ، به علاوه تأثیر نرخ کلیک از طریق (CTR) مورد پسوند و قالبهای موجود در تبلیغات است. فرمول اساسی در اینجا آمده است:
*Max CPC *نمره کیفیت تبلیغات=رتبه آگهی