درحال بارگذاری

آموزش رایگان ترفندهای قدرتمند در زمینه بازاریابی اینستاگرام

تاریخ: پنجشنبه, 02 آبان 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 667 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


10 نکته قدرتمند در زمینه بازاریابی اینستاگرام

از زمان ایجاد اینستاگرام ، آن  به  یک پلت فرم نهایی برای به اشتراک گذاری عکس تبدیل شده است.

بیش از 800 میلیون کاربر ماهانه در سایت فعال هستند. روزانه بیش از 60 میلیون عکس ارسال می شود و روزانه 1.6 میلیارد "لایک" داده می شود.

تعداد زیادی تأثیرگذار در سایت با تعداد زیادی دنبال کننده وجود دارد. و با یک برنامه صحیح ، می توانید به یک برند با نفوذ نیز تبدیل شوید.

شما باید متن مناسب خود را ارسال کنید تا به دنبال کنندگان فعلی مرتبط باشد و در عین حال موارد جدیدی را نیز به همراه داشته باشد.

اما دشوار است بدانید که چه نوع ارسال هایی برای رشد مخاطبان شما بهتر است.

در اینجا ده نکته قدرتمند در زمینه بازاریابی اینستاگرام (که در واقع کار می کنند) وجود دارد که می توانیدبرای ایجاد بستر محبوب برای تمام آنچه که ارزشش را دارد استفاده کنید.

ابتدا باید یک نمایه تجاری ایجاد کنید.

1.پروفایل تجاری ASAP را ایجاد کنید

قبل ازتفکر در مورد برنامه بازاریابی اینستاگرام خود ، مطمئن شوید که یک حساب کاربری Instagram در اختیار دارید. کافی است به تنظیمات خود بروید و برای شروع روی "تغییر به نمایه تجاری" کلیک کنید.

مزایای واضح برای داشتن نمایه تجاری وجود دارد.

  • به عنوان مثال ، دنبال کنندگان شما می توانند بر روی دکمه تماس با  شما کلیک کنند تا درست از صفحه اینستاگرام شما با شما ارتباط برقرار کنند درست مثل آنچه از وب سایت شما استفاده می کنند.
  • نمایه تجاری به شما امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرام ایجاد و منتشر کنید.
  • همچنین می توانید به ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام موسوم به Insights دسترسی داشته باشید که آماری را در مورد برداشت ها و دسترسی پست های شما ارائه می دهند.
  • پس از باز کردن قفل های رایگان و همراه با نمایه تجاری ، باید استفاده از آنها را برای ردیابی معیارها و درک مخاطبان خود شروع کنید.

2. از ابزارهای رایگان اینستاگرام استفاده کنید

پروفایل های تجاری در اینستاگرام تفاوت چندانی با پروفایل های تجاری Facebook ندارند.

از طریق Insights ، می توانید آماری مانند  impression( جمع کل بارهایی است که پست شما دیده شده است) ، داده engagement (جمع کل  عمل  کسانی  که این پست را دیده اند نشان می دهد)و موارد دیگر را مشاهده کنید.

حتی می توانید اطلاعاتی در مورد دنبال کننده های خود را از جمله اطلاعاتی درباره سن ، جنسیت ، مکان و اکثر ساعتهای کارشان بدست آورید.

بخش Insights فقط تعمیم داده نشده است، بلکه شما می توانید بینش های ویژه ای را در مورد پست های این هفته دریافت کنید که نشان می دهد چه میزان impressions برای آن دوره زمانی کسب کرده اید و پستهای برتر شما چه بوده است.

این ابزار رایگان ارزان قیمت است زیرا می توانید از آنها برای درک دقیق نحوه تعامل کاربران با محتوای شما استفاده کنید.هرچه بیشتر درباره نحوه تعامل کاربران با پست های شما آگاهی داشته باشید ، می توانید محتوای خود را برای تقویت تعامل تنظیم کنید.

یک دسته از پستهایی که تقریبا همیشه مورد توجه قرار می گیرند ، تیزرهای محصول هستند.

3. تیزرهای محصول ارسال کنید که (به آرامی) مردم را ترغیب به خرید می کند

چه کار انجام می دادید اگر می توانستید فقط با ارسال تیزرهای محصول در اینستاگرام ، محصولات بیشتری بفروشید؟

خوب ، می توانید این کار را انجام دهید

اینستاگرام مکانی عالی برای تبلیغ محصولات شما است. و اگر کارت های خود را به درستی بازی کردید ، کاربران را اذیت نمی کنید یا درآنها با تبلیغات حس ترس به وجو نمی آورید.

اگر در تبلیغ  خیلی دنیال کننده خود را تحت فشار تبلیغاتی قرار دهید تعداد آنها  افت می کند. اما پست های تبلیغاتی محصول روشی ساده برای صحبت در مورد محصول شما و افزایش هیجان است بدون اینکه بخواهید خیلی تلاش کنید.

در اینجا دو پست از صفحه اینستاگرام Gilt Man وجود دارد که به طور مستقیم سعی در فروش محصول نمی کنند ، اما یک برنامه رایگان ارائه می دهند که در آن کاربران می توانند صورت کالا را خریداری کنند.

این برند در حالی که عکس برخی از مواردی را برای خرید در اختیار شما قرار می دهد تخفیف 70٪ تخفیف را به شما نشان می دهد.

و پست ها هر کدام هزاران لایک دریافت کردند که در دنیای تبلیغات بسیار زیاد است.

تبلیغات کار می کنند زیرا فشار زیادی ندارند. آنها عقب افتاده اند آنها کاربران را با تخفیف و تصویر محصول درگیر می کنند تا برنامه فروش خود را پیش ببرند.

این تقریباً برای هر صنعتی کار می کند. Starbucks با اعلام نوشیدنی های فصلی با تصاویر تیز و بدون تلاش برای مجبور کردن مردم به خرید آنها ، مخاطبان خود را اذیت می کند.

وقتی مردم را در مورد محصولاتی که به آنها علاقه مند هستند ، اذیت می کنید ، و آنها را به سمت خرید هر چیزی سوق نمی دهید ، احتمال دارد که ماشه را بکشند و در واقع چیزی بخرند.

اگر اینطور نیست ، آنها حداقل با علاقه شما ، اظهارنظر درباره آن یا اشتراک گذاری با یک دوست ، با پست شما درگیر خواهند شد.

بنابراین از ارسال کالاها با ارسال عکس محصول نترسید. فقط آن را به آرامی انجام دهید.

4. تبلیغات حمایت مالی ایجاد کنید
تبلیغات اینستاگرام در این سیستم عامل عادی شده است. بهترین قسمت؟ با تعیین بودجه تبلیغ دقیقاً می توانید مبلغی را که می خواهید برای آنها هزینه کنید کنترل کنید.

فقط با یک ویژگی چرخ فلک می توانید  یک آگهی تبلیغاتی یا تبلیغات چندگانه را به نمایش بگذارید.

این امر به برندها این امکان را می دهد که مخاطبان خود را به روشی کاملاً جدید هدف قرار دهند. قبل از ارسال حمایت مالی ، فقط کاربرانی که از حساب شما استفاده می کنند می توانند به روزرسانی ها و عکس های شما را ببینند.

اکنون ، مارک ها می توانند عکس های خود را به هرکسی که متناسب با مخاطب هدفشان باشد ترویج کنند تا بیشتر از هر زمان دیگری دسترسی خود را افزایش دهند.

برای تبلیغات حمایت مالی ، از مطالبی استفاده کنید که جذاب هستند و در عین حال برای جمعیتی هدف نیز که می خواهید تبلیغ را در پیش بگیرید جذاب است.

شما همچنین می توانید پست های موجود را به تبلیغات حمایت شده تبدیل کنید ، بنابراین به پست های برتر خود توجه کنید.

شما می توانید این پست های پرمحتوا را بعداً در قالب تبلیغات حمایت شده به مشتریان بالقوه فشار دهید.

چندین پست را به طور همزمان برای مخاطبان مختلف اجرا کنید تا حتی بیشتر درگیر شوید. به خاطر داشته باشید که اشکال مختلف تبلیغات وجود دارد که می توانید ارسال کنید ، مانند:

  • Photo
  • Video
  • Carousel/Dynamic Ads
  • Stories
  • Stories Canvas

استوری های اینستاگرام ، با حمایت مالی یا نبودن ، یک راه عالی دیگر برای ارتباط با دنبال کنندگان است.

5- از استوری های اینستاگرام استفاده کنید
اگر می خواهید پیش روی داشته باشید ، Instagram Stories برای کمک به شما در اینجا هستند.

 Storiesاینستاگرام با پست های معمولی اینستاگرام متفاوت است زیرا در قالب "نمایش پرده ای" قرار می گیرند.

آنها فقط 24 ساعت فعال می باشند ، اما Story ها می توانند در  دستگاه شما ذخیره شوند و در بعداً مورد استفاده مجدد قرار بگیرند.

این ویژگی بسیار شبیه Snapchat Stories است (و حتی یک رقیب مستقیم است).

استوری اینستاگرام به جای اینکه در خبرنامه ظاهر شود ، در یک منطقه کوچک در بالای آن ظاهر می شود.

هنگامی که یک کاربر روی عکس شما در بالا کلیک کرد ، پنجره ای ظاهر می شود که می تواند Story شما را مشاهده کند.

فواید استوری های اینستاگرام برای مارک ها واقعاً بی پایان است.

  • برای مبتدیان ، Stories در بالای جدول زمانی فالور ها دنبال می شود که کاربران در حال حاضر روزانه به نظر می رسند.
  • برندها می توانند برای ضبط پست های پشت پرده از داستان استفاده کنند که ممکن است به اندازه پست های معمولی "با کیفیت بالا" نباشد.
  •  دیگر لازم نیست نگران ارسال مطالب باشید که مطابق با "زیبایی شناسی" برند شما یا صفحه اینستاگرام شما هنگام ورود به استوری ها باشد.
  • همچنین اینستاگرام آزمایش انواع مختلف محتوا را در ویژگی Stories مانند عکس ها ، فیلم کوتاه ، پخش مجدد فیلم ، فیلم زنده یا بومرنگ ها آسان می کند.
  • بومرنگ ها تصاویری شبیه GIF هستند که روی یک حلقه پخش می شوند.
  • همچنین می توانید حساب های دیگری را در Stories برچسب گذاری کنید ، اگر با یک مارک  دیگر همکاری می کنید ، عالی است.
  • فیلترهای چهره ، متن یا برچسبها ویرایش تصاویر ایجاد تصاویر جالب و چشم نواز را آسان می کنند.

هر عکس و ویدیویی که اضافه شده است می توانید در صورت سکانسی که می توانید مشاهده کنید پخش شود.

ارسال پیام برای شما در هر زمان معینی به داستان اضافه شده ، نامحدود است و این ویژگی برای همه مشاغل در سطح جهانی در اختیار است.

داستان ها فقط می توانند با تلفن همراه خود این برنامه را کنترل کنند.

6. شراکت با همکار موثر برای دسترسی بیشتر
اگر می خواهید به مشتریان بالقوه در اینستاگرام خود برسید ، سریعترین راه برای انجام این کار از طریق تأثیرگذارانی است که قبلاً مخاطبی را با موارد زیر ایجاد کرده اند.

تعداد بیشتری از افراد براساس آنچه در خوراک خود از افراد با نفوذی که دنبال می کنند ، خدمات یا محصولاتی خریداری می کنند. آنها به آنها اعتماد دارند.

اگر با  صنعت تأثیرگذار مناسب شریک هستید ، می توانید نام تجاری خود را در مقابل این کاربران قرار دهید.

اولین قدم تلاش و شناسایی چند تاثیرگذار است که مخاطبی دارند که مربوط به محصول یا خدمات شما باشد.

در اینجا مثالی از چگونگی استفاده از جاذبه پتو از  لبخند جیسی برای تأثیر محصول خود در صفحه اینستاگرام خود استفاده کرده است.

پست دارای هزاران لایک است.

این برند پتو وزنی را برای خواب و استرس به فروش می رساند. صفحه اینستاگرام آنها زیر 10،000 دنبال کننده دارد.

صفحه ut Jessi دارای 493،000 دنبال کننده است که به احتمال زیاد به توصیه های وی اعتماد خواهند کرد.

این بدان معناست که این برند فقط از طریق یک پست خود را در معرض هزاران مشتری بالقوه (و پیروان جدید) قرار داده است.

اگر دستاوردهای کوتاه مدت و فروش مستقیم را که می توانید از یک کمپین تأثیرگذار تهیه کنید ، کنار بگذارید ، حتی فواید بلندمدت نیز وجود دارد.

اگر با هر تأثیرگذار رابطه برقرار می کنید ، به  مخاطبان جدید آگاهی اعتباز برند را ایجاد خواهید کرد.

7. عکس های ارسال شده توسط کاربر را جمع آوری کنید
به نظر جالب نیست که اگر راهی برای ایجاد محتوای عالی برای صفحه اینستاگرام خود بدون انجام هرگونه تلاش سخت وجود داشته باشد اما از طریق عکس های ارسال شده توسط کاربر ، می توان به کار انجام داد

اگرشما مخاطبی درگیر با صفحه خود دارید. خواه صدها نفر یا هزاران نفر باشند ، می توانید مخاطبان خود را برای تولید محتوای مفید برای خود سوق دهند.

و دنبال کنندگان شما احتمالاً حتی بیشتر از آنچه از شما لذت می برند از محتوای تولید شده توسط کاربر نیز لذت خواهند برد زیرا این معتبر و غیرقابل پیش بینی است.

نام تجاری لوازم آرایشی MAC از مواد محتوا تولید شده توسط کاربر در صفحه اینستاگرام خود برای نشان دادن محصولات استفاده می کند.

در اینجا عکسی وجود دارد که یکی از کاربران آنها ارسال کرده است که سپس آنها را به صفحه اینستاگرام خود اضافه کردند. توجه کنید که چگونه از هشتگ #regram استفاده کردند و کاربر را در تصویر نشان کردند.

شاید دقیقاً سؤال کنید که چگونه می توانید کاربران خود را وادار به ایجاد محتوای جذاب و بدون فشار کنید.

در واقع نسبتاً ساده است مخاطبان شما احتمالاً می خواهند به دنبال موارد زیر باشند ، درست مثل شما.

فقط به آنها بگویید که اگر عکس خود را برای ثبت نام مجدد انتخاب می کنید ،  نام آنها را در پست خود قرار می دهید ، آنها انگیزه ای برای ارسال مطالب تولید شده توسط کاربر به صورت مداوم دارند.

این یک برد برنده برای شما و مشتریان شما است.

8. با هشتگ مارک تعاملی همراه شوید
اگر به دنبال ایجاد تعامل فوری هستید ، هشتگ های تعاملی راهی عالی برای به دست آوردن آن هستند.

ردبول بیش از 299،612 ارسال در سایت خود منتشر کرده است که دارای برچسب آنها ، itgivesyouwings# است.

مشتریان می توانند از این برچسب برای ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنند. این به کاربران امکان می دهد از طریق همه پست های مربوط به نام تجاری شما جستجو کنند.

همچنین به شما امکان می دهد به راحتی تصاویری را جستجو کنید که ممکن است بخواهید ارسال مجدد در صفحه خود را در نظر بگیرید.

ایجاد هشتگ که شرکت شما (و سایر کاربران) بتوانند در آن جستجو کنند در واقع تبلیغات رایگان است.

هربار که شخصی با استفاده از برچسب عکسی ارسال می کند ، شرکت شما را در معرض دنبال کنندگان خود قرار می دهد.

اگر از قبل شعار یا علامت تجاری معروف دارید ، هشتگ مارک تجاری خود را در نظر بگیرید. کوکا کولا با هشتگ خود ، #ShareACoke این کار را با موفقیت انجام داد.

اما مهم نیست که چه چیزی ارسال می کنید ، باید در مواقع مناسب پست کنید و از ارسال بیش از حد خودداری کنید.

9. ارسال در زمان های مناسب (و بیش از حد پست نکنید)
ارسال بیش از حد در اینستاگرام روشی مطمئن برای خاموش کردن دنبال کنندگان موجود شما است.

اگر همه آنچه را می بینید نام تجاری شما در خبرنامه آنهاست ، احتمالاً می خواهند شما را در سریع ترین زمان ممکن نشان دهند.

اما می خواهید به صورت مداوم پست کنید تا بطور منظم در اخبار آنها بمانید.

یکی از بهترین راه های انجام این کار فقط ارسال در روزهای اوج و ساعاتی است که طرفداران شما بصورت آنلاین هستند.

طبق گفته SimplyMeasured ، بدترین روزها برای ارسال در اینستاگرام چهارشنبه ها و یکشنبه ها هستند ، در حالی که دوشنبه ها و پنجشنبه ها بهترین روزها برای ارسال هستند.

و طبق تحقیقات انجام شده از CoSchedule ، بهترین زمان روز برای ارسال بین ساعت 8 تا 9 صبح و همچنین 2:00 صبح است.

ساعت بین 8:00 و 9:00 صبح با زمان روز آمادگی افراد برای کار یا رفت و آمد در شغل خود (و بررسی رسانه های اجتماعی روز) ارتباط دارد.

و 2:00 AM ساعت روز زمانی است که اکثر افراد هنگام خواب باید از طریق اینستاگرام در حال پیمایش باشند ، بنابراین این به عنوان دومین زمان محبوب برای ارسال پست حس می شود.

می توانید ببینید که دنبال کنندگان شما در اینستاگرام Insights فعال هستند ، بنابراین بهترین روزها و زمان های ارسال شما بسته به مخاطب خاص شما ممکن است کمی متفاوت باشد

برنامه های ارسال شده خود را برای زندگی در این روزها و زمانها با ابزاری مانند Hootsuite ، CoSchedule یا Sprout Social تنظیم کنید.

این تحقیقات همچنین نشان می دهد که شما باید بین یک تا دو بار در روز پست کنید ، اما نه بیشتر و نه کمتر.

اگر وسوسه می شوید پست بیشتری ارسال کنید ، از ویژگی آلبوم چرخ فلک اینستاگرام برای ارسال چندین تصویر با فرمت نمایش اسلاید استفاده کنید.

بعد از انجام این تغییرات ، معیارهای خود را ردیابی کنید تا در مناطقی که می توانید بهبود ببخشید.

10. اطمینان حاصل کنید که معیارهای مناسب را ردیابی کرده اید
شما نمی توانید عملکرد اینستاگرام خود را بهبود بخشیده و آن را بهینه سازی کنید ، مگر اینکه بدانید  ارسال های شما به خوبی انجام میشوند (یا عملکرد کمتری دارند).

وقتی نتایج قابل اندازه گیری دارید ، دقیقاً می دانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی انجام نمی شود.

با ردیابی نرخ رشد دنبال کننده گان خود شروع کنید.

تعداد کل دنبال کننده های شما معمولاً به عنوان یک معیار غرور مشاهده می شود. و همینطور است

اما نرخ رشد پیروان شما نیست.

هنگامی که روی  میزان رشد پیروانخود متمرکز می شوید که  چگونه است ، می توانید ببینید که نوع محتویات ارسال شما (یا فرکانس ارسال شما) چه تاثیری در موارد دارد.

میزان رشد دنبال کننده خود را با ابزاری مانند Influencer Dashboard دنبال کنید.

بعد ، نرخ تعامل را اندازه بگیرید. این شامل لایک و نظرات است.

شما می خواهید میانگین درصد درگیری از کل دنبال کنندگان خود و همچنین میانگین میزان درگیری هر پست را بدست آورید تا تصویری روشنی از نحوه عملکرد صفحه خود بدست آورید.

 


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 667 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی