درحال بارگذاری

انواع لینک غیر طبیعی و استراتژی های ایجاد لینک

تاریخ: دوشنبه, 29 مهر 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 687 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


27 نوع لینک غیر طبیعی و استراتژی های ایجاد لینک

با تمام تغییراتی که در الگوریتم های Google در لینک های غیرطبیعی ، محتوای اسپم ، وب سایت های تلفن همراه بهینه نشده به وجود آمده است ، پیگیری همه موارد تخلف راهنمایی گوگل ممکن است کمی ناراحت کننده باشد. برخی از آنها نقض آشکار دستورالعمل های کیفیت Google است و برخی از آنها به راحتی قابل مشاهده نیستند. روند توسعه پیوند در حال حاضر به اندازه کافی سخت است

تجزیه و تحلیل پیوند Google به طور فزاینده ای پیچیده شده است. فاکتورهای SEO بسیاری وجود دارد که رتبه بندی وب سایت شما را دیکته می کنند ، و ساختن لینک ممکن است پرکاربردترین تکنیک برای بهبود رتبه وب سایت شما باشد. باید بدانید که همه بک لینک ها خوب نیستند. انواع مختلفی از لینک های غیرطبیعی وجود دارد که باید آنها را بدانید تا تلاشهای ایجاد لینک شما توسط Google بی فایده تلقی نشود.

1-لینک برای لینک

 در اینجا به روشهای تبادل لینک سازی اشاره می کنیم. به عنوان مثال ، اگر نماینده فروش خودرو هستید و به چندین مرکز خدمات اتومبیل و کارگزاران بیمه در منطقه خود لینک دارید و آنها به شما لینک می دهند ، احتمالاً هیچ چیز مشکوکی را ایجاد نمی کند. اما اگر صدها لینک این چنینی نه تنها از منطقه شما بلکه از سراسر جهان دارید، می خواهید برخی از ترفند ها را در Google برپا کنید.

دریافت لینک  با استفاده از این روش تبادل لینک موجب دلسردی  Google  می شود و می تواند باعث ایجاد مجازات شود. حتی اگر تبادل لینکها یک عمل قدیمی است ، اما هنوز هم وجود دارد. با جستجوی سریع در Google. وب سایت های زیادی را ارائه می دهید که خدمات تبادل لینک را ارائه می دهند. ثبت نام در چنین وب سایت هایی هیچ ارزش واقعی به وب سایت شما نمی دهد ، به این ترتیب به بازدید کنندگان و ترافیک اشاره نمی کند. نه تنها تلاش های شما برای کاربران بی فایده است ، بلکه می توانید از مجازات لینک نیز استفاده کنید.

2.خرید لینک ها
 

ارائه پول در ازای لینک ها یا مطالبی که پیوندها را شامل می شوند یکی از روش های بارز برای دستیابی به لینک های غیر طبیعی است. یکی از روشهای عملی که این تلفظ چندان مهم نیست ، بدست آوردن لینک هایی به سایت شما پس از ارائه کمک مالی است. در تعداد اندکی پذیرفته شده است ، اما اگر این کار را انجام دهید ، Google آن را یک تاکتیک غیر طبیعی می داند و ممکن است دچار مشکل شوید.

مفهوم خرید یا فروش لینک ها از اواسط دهه 2000 آغاز شد و تا سال 2009 ، هوس از بین رفت و مردم به سمت هم حرکت کردند. پیوندهای پرداخت شده غالباً پیوندهای dofollow را خارج از متن در صفحه قرار می دهند که به راحتی قابل شناسایی هستند. Google الگوریتم های زیادی دارد که می توانند دیر یا زود وب سایت ها را شناسایی کرده و آنها را مجازات کنند.

3.ارائه کالاها یا خدمات برای دریافت لینک

اگر روش مبادله پول برای لینک ها مستقیم هدایت شود ، در مورد بارگیری بین خدمات یا کالاها و پیوندها ، مسیری وجود دارد. اگر شخصی یک لپ تاپ را از یک شرکت دریافت کند و پس از آن مقاله ای با لینک به وب سایت شرکت بنویسد ، خرید لینک محسوب می شود. اگر آن شرکت لپ تاپ را قرض بدهد و شخص آن را پس دهد ، و در پایان نوشتن یک بازبینی با لینک به وب سایت شرکت ، به پایان می رسد ، در اینجا چیز غیر طبیعی نیست. بنابراین تفاوت بین دادن و استقراض است.

4. پست مهمان

طبق گفته گوگل ، پست مهمان یا وبلاگ نویسی مهمان روشی است که توسط وبلاگ یا صاحبان سایت برای افزایش ترافیک به سایت های خود و ایجاد بک لینک استفاده می شود. اگر به درستی انجام شود ، وبلاگ نویسان میهمان پیشنهاد می کنند برای وبلاگ نویسان مهمان ، مطالب را برای سایر وبلاگ های مشابه در صنعت خود بنویسند. اما اگر پست وبلاگ تعداد بالایی از لینکهای برون مرزی را داشته باشد ، یا در ازای بازگشت یا هر نوع طرح "محتوای رایگان" با متون غنی از کلمات کلیدی ، درخواست کند ، می تواند به راحتی به یک استراتژی ایجاد لینک غیر طبیعی تبدیل شود.

به تازگی ، در گروه نه چندان انتخابی از تاکتیک های لینک غیر طبیعی ، اضافه شده است ، اگر این کار به صورت نادرست انجام شود ،پست مهمان ممکن است برای وب سایت شما مضر باشد. برای درک چاپ خوب در مورد این نقض راهنمایی با کیفیت ، باید بین پست های مهمان جلا (در جایی که نویسنده دانش خود را برای انتشار یک مقاله با کیفیت بالا ریخت) و ارسال مهمان اسپم (در جایی که نویسنده ممکن است همان مقاله را ارسال کند) تمایز قائل شوید. به هر کس مایل به انتشار آن است. شما باید با احتیاط قدم بزنید ، زیرا ممکن است از یک فرصت به یک مشکل تبدیل شود.

5- لینک های ایجاد شده به صورت خودکار

به نظر می رسد وقتی شخصی پیشنهاد می کند شبانه تعداد زیادی از لینک ها را بر روی کلمات کلیدی هدفمند ایجاد کند ، یک معامله شیرین است. در هر صورت ، این افراد از برنامه های خودکار استفاده می کنند که پیوندها را در قالب نظرات ، پست های انجمن ، پست های ویکی و غیره ارسال می کنند. این یکی از مضرترین تکنیک های ایجاد لینک است ، به معنای "آلودگی اینترنت" است زیرا به معنای واقعی کلمه ای هیچ ارزشی برای کاربران ایجاد نمی کند و برای همه بسیار آزار دهنده است. در اصل ، لینک های مصنوعی خواهید داشت.

6. لینک های ویجت

وعی از روش ساخت لینک است که از افزونه های "WordPress like" استفاده می کند. شخصی که افزونه را ایجاد کرده است امکان تزریق لینک به تمام سایتهایی را دارد که آن افزونه مربوطه را نصب کرده باشد. اگر این افزونه ارزش واقعی را به کاربر اضافه می کند ، و اگر مسئولان وب تصمیم به لینک دادن یا بازگشت به وب سایت ندارند ، ممکن است Google آنها را طبیعی تلقی کند.

7. تبلیغات

تبلیغات مقالاتی است که توسط سایتها به عنوان شکلی از تبلیغات در بازاریابی دیجیتال منتشر می شود. اگر ممکن است پیوندهایی که به سایت شما مراجعه می کنند ، به عنوان dofollow برچسب گذاری شوند ، گوگل ممکن است این موضوع را نوعی تاکتیک پیوند پرداخت شده تلقی کند. تبلیغات اساساً فرمهای «محتوا» پرداخت می شوند ، خواه در مورد اخبار ، مقالات ، نظرات صحبت کنیم.

حتی می توانید اطلاعات مربوط به این نوع پیوندها را در "راهنمای وب مستر Google" پیدا کنید. هر یک از موقعیت های زیر که دستورالعمل ها را نقض می کند ، پیوندهای بد محسوب می شود:

  • تبلیغات متنی که از PageRank می گذرد.
  • تبلیغات یا تبلیغات بومی که در آن پرداخت برای مقالاتی که شامل لینک هایی هستند که از PageRank عبور می کند ، دریافت می شود

8. شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN)

بعد از اینکه ارسال مهمان "منسوخ" شد ، اسپم ها به سرعت ایده دیگری را ارائه دادند. اصولاً اگر کسی نمی خواست مقالات مهمان خود را ارسال کند ، تصمیم می گیرد وب سایت های دیگری ایجاد کند و آنها را بالینکبه سایت دیگری که متعلق به آنهاست ارسال کنیم. اینگونه شبکه های خصوصی وبلاگ به دنیا آمدند.

شبکه های وبلاگ خصوصی (به طور کلی) سایت هایی هستند که از آدرس های مختلف IP استفاده می کنند که متعلق به یک شخص است ، آنها را کنترل کرده و مقالات خود را با لینک های do-follow به اختیار خود ارسال می کند. این نوع از تاکتیک های SEO برای شبیه سازی ظاهر طبیعی لینک ها ایجاد شده است ، و خلاف دستورالعمل های کیفیت Google است.

لحظه ای که گوگل در مورد این موضوع فهمید ، بن بست PBN ها بود و وب سایت ها مجازات سختی را متحمل شدند. این اتفاق افتاد زیرا وب سایت ها عمومی بودند و هر کسی می توانست آنها را بخرد.

9. مقالات و متن لنگر تجاری

متن لنگر مارک یکی از سیگنال هایی است که گوگل هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک سایت باید "قابل اعتماد" باشد ، مورد توجه قرار می دهد ، در حالی که متن لنگر تجاری به Google می گوید که چه کلمات کلیدی سایت ممکن است برای رتبه بندی باشد. متون لنگر تجاری کلمات کلیدی پولی هستند.

این یک چیز خوب است که مردم در مورد محصول یا خدمات شما می نویسند و به وب سایت شما لینک می دهند. تا زمانی که شخص لینکهایی را به روشی طبیعی ایجاد کند ، با استفاده از کلمات کلیدی مارک تجاری یا اصطلاحات پیمایش مانند "اینجا را کلیک کنید" ، شما مشکلی نخواهید داشت. اما در عوض ، اگر با لنگر بهینه سازی شده لینک دارید.و  اگر ارتباطی  با شما  برقرار کنند و با کلمات کلیدی تجاری ارتباط برقرار کنند ، عصبانیت Google را احساس خواهید کرد.

بسیاری از متون لنگرهای تجاری ممکن است برخی فیلترهای اسپم را تحریک کنند و این یک تاکتی توهین آمیز است که برای دستکاری الگوریتم های موتور جستجو و کسب رتبه های بالا استفاده می شود.

10. لینک های  دایرکتوری-وب
 

قبلا موتورهای جستجو ، دایرکتوریهای اینترنتی اینترنت بودند. مردم از آنها برای جستجوی اطلاعات استفاده می کردند زیرا موتورهای جستجو وجود ندارند. با گذشت زمان ، همه چیز تغییر کرد و استفاده از دایرکتوری ها نیز تغییر یافت. حتی از دایرکتوری وب محبوبیت چشمگیری کاهش یافت ،  ولی مردم هنوز هم از آنها استفاده می کردند. اما نه برای آنچه قرار بود از آنها استفاده کند. درعوض ، آنها از backlinks استفاده می کنند.

افراد قبلاً با قرار دادن لینک ها در صدها دایرکتوری وب از این نوع سایتها سوء استفاده می کردند. ممکن است توجه ناخواسته تیم Webspam را جلب کنید. هنوز هم دایرکتوری وب با کیفیت بالا در اینترنت وجود دارد که می توانید لینک های خود را ارسال کنید ، که ورودی های ارسالی را بصورت دستی فیلتر کنید. اگر هنوز هم سؤال دارید که آیا دایرکتوریهای وب هنوز در سال 2019 مرتبط هستند ، باید این مقاله را بررسی کنید. معمولاً ، دایرکتوری های وب با کیفیت بالا باید به مشاغل مربوط باشند.

11. لینک های پاورقی

تاکتیکی که توسط آژانس های طراحی وب مشهور شده و از آنها برای افزایش دید سایتشان در موتورهای جستجو استفاده می شود ، قرار دادن لینک در صفحه صفحات مشتری خود با عبارت هایی از جمله "طراحی شده توسط" یا حتی کلمات کلیدی تجاری مانند "آژانس طراحی وب" است. وقتی دو نوع از این نوع پیوندها را دارید و از متون لنگر بیش از حد بهینه استفاده نمی کنید ، مشکلی نخواهید داشت. مطمئناً اگر از این تاکتیک پیوند بیش از حد استفاده کنید ، آنها مطمئناً به عنوان غیر طبیعی طبقه بندی می شوند.

سازندگان وب سایت با تزریق لینک به هر وب سایت ایجاد شده از این روش استفاده کردند. این یک پیوند طبیعی نیست ، بلکه لینکی خودکار است که پس از نصب قالب وب سایت در پاورقی قرار می گیرد. به مثال زیر نگاه کنید:

12. لینک های Sitewide

با ایجاد پیوندهای Sitewide ، گوگل بوت تقریباً در هر صفحه از وب سایت لینک را مشاهده می کند. یک یا دو پیوند در سراسر سایت هیچ  چیزمشکوکی ایجاد نمی کنند ، اما اگر قصد سوءاستفاده از این ویژگی را دارید ، به احتمال زیاد Google آن را در رده پیوندهای غیر طبیعی قرار می دهد. این نوع ایجاد لینک برای سایت های جدید توصیه نمی شود. ممکن است به عنوان راهی برای رسیدن به رتبه سریع تلقی شود ... اما واقعاً اینگونه نیست.

13.لینک های بلوگرول

معمولاً افراد زیادی که وبلاگ خود را دارند ، یک بلاگرول ایجاد می کنند که شامل مجموعه ای از لینک ها در داشبورد است که به سایر وبلاگ های مرتبط با طاقچه ها و ترجیحات وبلاگ نویس هدایت می شوند. ایجاد blogrolls یک تکنیکی است که دقیقاً موردی که پیوندهای فهرست وب وجود دارد ، مورد استفاده و سوء استفاده قرار گرفته است. اگر 2-1 پیوند داشته باشید و در وبلاگ های مربوطه قرار دهید ، هیچ چیز مضر نیست. ولی وقتی بخش بزرگی از نمایه بک لینک را نشان می دهد ، برای Google مشخص می شود که این پیوندها غیر طبیعی هستند.

14. انجمن و نظرات وبلاگ

اغلب اوقات نظرات spammy برای ایجاد بک لینک های رایگان در نظر گرفته شده است. معمولاً این نوع لینک ها هیچ ارزشی ندارند و به صورت دستی ایجاد می شوند. نظرات هرزنامه دیگر کار نمی کند ، حتی اگر تعداد زیادی از افراد هنوز هم از این استراتژی ایجاد لینک غیر طبیعی استفاده می کنند. بسیاری از وب سایت ها گزینه های فیلتر کردن اسپم را دارند و تعداد زیادی از این نظرات تأیید نمی شوند و نمی توانند به صورت زنده در صفحه نمایش دهند.

نظرات در مورد انجمن ها و وبلاگ ها اغلب به عنوان راهی برای شناختن خود در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. شما به محتوای افراد دیگر ارتباط دارید و مکالمه ایجاد می کنید. وقتی ازلینک هایی با متن لنگر تجاری در این نظرات استفاده می کنید (به صورت دستی یا با کمک نرم افزار خودکار ارسال می شوید) ، مطمئناً توسط Google غیر طبیعی به نظر می رسد.

اطمینان حاصل کنید که همه نظرات spammy را حذف کرده اید و تصمیم دارید تا نظرات را به صورت دستی تأیید کنید تا فرصتی برای بررسی آنها داشته باشید. داشتن نظرات اسپم می تواند وب سایت شما را نادیده انگاشته و پیام اشتباهی را برای خوانندگان خود ارسال کند. آنها را از اظهار نظر ارزشمند دلسرد نکنید.

15. لینک ها Do-Follow
به احتمال زیاد یک سایت 100٪ لینک دهای Do-Follow ندارد. معمولاً ، یک نمایه بک لینک طبیعی ترکیبی از یکدست از do-follow و nofollow است. افراد غالباً به عنوان روشی برای ایجاد لینک ، نظرات در مورد وبلاگهای do-follow را ایجاد می کنند. وقتی سایتی تقریباً 100٪ لینک های اDo-Follow را دنبال می کند ، پرچم قرمز را به وجود می آورد. اگر به نمودار زیر نگاهی بیندازید ، می بینید که وب سایت دارای 88٪ لینک dofollow است. این راه بسیار زیادی برای نمایه بک لینک طبیعی است.

16. بهینه سازی بیش از حد متن لنگر

هنگامی که کلمه کلیدی شما دارای توزیع متناسب نیست و شما 70٪ کلمات کلیدی تجاری مانند "وام های پرداخت روزانه" و 30٪ کلمات کلیدی مارک را دارید ، این یک سیگنال قوی از غیر طبیعی بودن است. کلمه کلیدی متن لنگر باید متنوع باشد تا طبیعی به نظر برسد. اگر نمی خواهید Google وب سایت شما را مجازات کند ، ما پیشنهاد می کنیم تا حد امکان از ساختار متن لنگر بیش از حد به دور باشید.

17. لینک های جغرافیایی بی ربط

بیایید بگوییم که شما یک کسب وکارمحلی دارید که بستنی در میامی می فروشید.  شکی نیست که شما به طور طبیعی با فهرست های وب مستقر در کرواسی ارتباط دارید. هنگامی که گوگل با بسیاری از لینک ها روبرو می شود که این اختلاف را دارند ، آنها را غیر طبیعی می دانند زیرا می توان به راحتی "انگشت نگاری" کرد.

لینک های بی ربط غالباً پیوندهای غیرطبیعی دارند زیرا هیچ ارزشی نمی دهند و به هیچ وجه با طاقچه یا تجارت وب سایت لینک داده شده  مرتبط نیستند. مشکل اصلی پیوندهای نامربوط این است که آنها به طور فعال کاربران اینترنت و موتورهای جستجو را فریب می دهند.

18. پیوندهای متناقض بی ربط

مانند موارد فوق ، اگر بستنی می فروشید ، نباید لینک هایی از سایتهایی داشته باشید که دارای مباحث مکانیکی یا مسافرتی هستند. این نوع پیوندهای نامربوط باعث می شود تا کاربر تجربه نامناسبی داشته باشد و می تواند میزان گزاف گویی را افزایش دهد ، که این یک مشکل دیگر است. در نتیجه ، گوگل و سایر موتورهای جستجو در تلاش هستند تا این نوع سایت ها را پیدا کرده و آن نوع از لینک ها را مجازات کنند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که این نوع ناسازگاری هایی که اغلب اتفاق می افتد را ندارید.

19.  لینک های سرعت skip

وقتی لینک های سرعت skip بزرگی چه روزانه و چه ماهانه دارید ، با میانگین تاریخ کلی وب سایت خود مقایسه کنید ، این بدان معنی است که اتفاق مهمی در آن دوره رخ داده است ، یا سایت شما در تلاش است تا رتبه سایت در موتورهای جستجو را دستکاری کند. کمپین های منفی SEO همچنین ممکن است تعداد کمی لینک را در مدت زمان کمی ایجاد کنند.

همانطور که در صفحه زیر مشاهده می کنید ، وب سایت مورد استفاده برای این مثال دارای لینک هایی است که می توان آن را به رشد غیر طبیعی تبدیل کرد.

وب سایتی که دارای مشخصات بک لینک طبیعی باشد ، رشد طبیعی لینک ها و دامنه های ارجاع را خواهد داشت. اساساً ، از یک دامنه ارجاع شده یک وب سایت می تواندلینک های بیشتری را دریافت کند. اگر تعداد لینکها بسیار زیاد است خوب نیست. در زیر می توانید رشد طبیعی دامنه های ارجاع را مشاهده کنید.

20- دایرکتور های مقاله

دایرکتوری های مقاله مانند EzineArticles منبعی از مقالات کم کیفیت هستند. تنها هدف آنها در اینترنت تولید صفحاتی است که پیوندهایی را در محتوای خود دارند. از آنجا که این نوع استراتژی های ایجاد لینک می تواند به صورت خودکار انجام شود ، بسیاری از افراد از این تکنیک سوءاستفاده کرده و علاقه گوگل را نسبت به این مشکل بالا می برند.

همانند دایرکتوری های وب ، دایرکتوری های مقاله هیچ ارزشی برای کاربر نمی گذارند و اینترنت را با بارهای لینک و محتوای بی ربط آلوده می کنند.

21. تغییر مسیرهای سایه دار

شیوه های سئو کلاه سفید زیادی وجود دارد که به کلاه سیاه تبدیل شده اند. و تغییر مسیر یکی از این موارد است. این تئوری می گوید با استفاده از تغییر مسیر 301 ، در صورت  تغییر صفحه اصلی ، کاربر از URL به آدرس دیگری ارسال می کند.

متأسفانه ، برخی از اسپمرهای سیاه "خلاق" از آن برای دستیابی به لینک استفاده می کنند. وب مسترها از دامنه های منقضی شده برای حفظ  لینک استفاده می کنند. آنها سایت قدیمی را به سایت خود هدایت می کنند. اگر دامنه منقضی شده ربطی به آن نداشته باشد ، می توانید به راحتی وارد قسمت تاریک SEO شوید. همه این مواردی که از این روش استفاده می کنند ، دیر یا زود توسط Google مجازات می شوند. بنابراین تمام آن کارهای سایه ای بی فایده است.

22. اطلاعیه های مطبوعاتی

استراتژی سوءاستفاده ای که به وب مسترها امکان استفاده از سایت هایی مانند PRWeb برای انتشار آگهی های مطبوعاتی (با همان محتوا) در صدها سایت را فراهم می کند ، برای ایجاد لینک های do-follow  که برای آنها وجود دارد. با این کار ، نه تنها پیوندهای زیادی را با متون لنگر تجاری هدفمند در مدت زمان کوتاه ایجاد می کنید ، بلکه محتوای تکراری نیز ایجاد می کنید. همه مطبوعات مطبوعات بد نیستند. فقط کسانی که در آن از لینک های do-follow و یا متن لنگر تجاری استفاده می کنید تا بتوانید در Google Ranking تأثیر بگذارید.

اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز هم مرتبط هستند و احتمالاً برای مدت طولانی خواهد بود. آنها نه تنها برای اهداف SEO بلکه برای بازاریابی نیز مفید هستند. با این حال ، بسیاری از وب مسترها مفهوم را درک نمی کنند و غالباً به انجام کارهایی می پردازند که در نهایت به وب سایت های آنها آسیب می رسانند.

23. نشانه گذاری سایت ها

این نوع سایتها به کاربران این امکان را می دهند تا  در بوک مارک های شخصی را قرار گیرنذ . اگر پیوندهای زیادی از این منطقه دارید ، به این معنی است که شما از این سایتها به عنوان یک استراتژی ساخت لینک استفاده می کنید و می خواهید در رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو تأثیر بگذارید.

وب سایت های زیادی وجود دارند که لینکهای پشتیبان از فهرستهای نشانه گذاری اجتماعی را ارائه می دهند و قول می دهند خیلی سریع لینک های با کیفیت جدید را وارد کنید.

24. صفحات منبع

صفحات منبع ، مشابه دایرکتوری های وب ، به نوعی صفحات زرد هستند. این یک شکل باستانی از استراتژی ایجاد لینک است ، که به صفحات خاصی از سایت اشاره دارد که مانند "/links.html" هستند ، پر از لینک به انواع صفحات غیر مرتبط.

25. سایت هایی که لینک ها را می فروشند

سایتهایی که لینک به فروش می رسانند دارای خط مشی تکراری هستند ، عملاً برای نگه داشتن بک لینک های خود در آن سایتها هزینه می کنید. در صورت متوقف کردن پرداخت ، پیوند شما از سایت حذف می شودو به جای سایت شما سایتی دیگر قرار می گیرد.

Google به سایتهایی نگاه می کند که دائماً لینک ها را از سایت خود ایجاد و حذف می کنند و ممکن است بفهمد کسی در حال فروش لینک است. اگر این موضوع را فهمید ، اگر از چنین سایتی در ارتباط باشید ، می توانید جریمه شوید.

26. لینک به پروفایل اجتماعی

اگر 100 حساب در شبکه های اجتماعی مختلف ایجاد کنید ، و همه آنها به وب سایت شما پیوند داشته باشند  ، ممکن است این نشانه ای از تاکتیک های لینک غیر طبیعی باشد. از آنچه گوگل اعلام می کند ، این پیوندها فقط برای فهرست بندی استفاده می شوند ، بنابراین آنها تأثیر مستقیمی بر سفارش نتایج در موتور جستجو نمی گذارند.

جریمه شدن برای نمایه پیوند وب سایت شما می تواند تأثیر منفی بر وب سایت شما بگذارد و نشان دهنده شهرت بد باشد.

27. سایت های پینگ انبوه
 

 پینگ وب سایت شما از زمان معرفی وبلاگ ها وجود دارد. این روش برای گفتن موتورهای جستجو هر زمان که به محتواهای سایت خود اضافه یا بروزرسانی اصلی می کند ، استفاده می شود و نمایه سازی آن انجام می شود. اما اکنون ، موتورهای جستجو تکامل یافتند و این روش دیگر در دسترس نیست. اکنون مردم با استفاده از پین کردن وب سایت خود ، از آن به عنوان یک روش SEOکلاه سیاه استفاده می کنند تا هر بار که پست وبلاگ را منتشر می کنند یا یک ویدیو منتشر می کنند ، بتوانند لینکدریافت کنند. پینگ زیاد خیلی ایده خوبی نیست.

وب سایت های خاصی وجود دارند که در صورت پینگ وب سایت خود ، لینک های زیادی را ارائه می دهند. آنها را با pingfarm گرفت. به مثال زیر نگاه کنید:

بسیاری از مردم هنوز هم از این تکنیک استفاده می کنند و هنوز می پرسند که چرا محتوای آنها از جستجوی گوگل ناپدید شد ... Google احتمالاً باید آنها را مجازات کند زیرا الگوریتم مشکوک پیدا کرده است.


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 687 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی