درحال بارگذاری

هتلی در دل صخره ها جذاب و بدون حد و مرز

تاریخ: چهارشنبه, 17 مهر 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 1041 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ایده جذاب و دیدنی دیگر ،این ایده مربوط به طراحی یک هتل جذاب در بالای یک کوه و زوی صخره ها است و در بین شکاف و دره ای قرار گرفته است که می تواند تصویری جذاب و حتی ترسناک را برای شما داشته باشد. پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

اکثر طراحان به ایده ی طراحی یک هتل بر فراز یک کوه و یا در کنار دره ای بلند فکر نمی کنند و آن را امتحان نمی کنند. هتل Mountain Cliff یک طرح خلاقانه و جاه طلبانه است که این ایده را در درون خود پیاده کرده است. این طرح به نظر باور نکردنی است و و به نظر می رسد خطرات جدی مهندسی را به همراه داشته باشد. با این حال تمام این موانع باعث جلوگیری از طراحی این گونه ایده ها نمی شوند.

این طرح طرحی جسورانه برای طراحی چیزی است که بیشتر طراحان و معماران سعی در انجام آنها و فکر کردن به آن را ندارند! در تصاویر هتل به نمای دیدنی و و عجیب این هتل دقت کنید! تقریبا شبیه شیشه هایی است که سطح صخره ها را عایق کرده اند و آنها را پوشانده اند! نمایی شیشه ای و جذاب که می توان از پشت آن جلوه ای خاص از بلندی یک کوه و درون دل یک دره را مشاهده کرد ،که شاید کمی ترسناک و هیجان انگیز باشد!

انتخاب شیشه برای استفاده در نمای این هتل همچنین باعث می شود تا تمای نمای اطراف در آن انعکاس پیدا کند و نمایی زیبا و محسوره شده از هتل در دل صخره ها را به نمایش در بیاورد.از نمای بیرونی می توانید آسمان و ابرها و هتی قله ها را در درون شیشه ها آن ببینید! یک طراحی خاص که به شکلی عالی با طبیعت اطراف آمیخته شده است. تصور کنید پشت شیشه های هتل و بر فراز صخره ای بلند نظاره گر اطراف هستید ،و این چه راه شگفت انگیزی برای زندگی در لبه ی یک پرتگاه و بلندای صخره ها است!

نام طراح به لاتین: Andrii Rozhko.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 1041 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی