درحال بارگذاری

معرفی یک ابزار جدید برای توسعه دهندگان خود آموز (AnyMod)

تاریخ: دوشنبه, 15 مهر 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 549 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


توسعه دهنده ی خود آموز قالبا به کسی گفته همیشود که همزمان با توسعه پروژه خود درحال یادگیری است و بعبارتی به شکل اصولی و از ابتدا عمل نمی کند و نحوه یادگیری او براساس نیاز پروژه اش است. در این صورت این نوع توسعه دهنده ها بیشترین یادگیری خود را در زمان توسعه کد خود و قدم به قدم با توجه به نیاز ها و مشکلاتی که دارند و یا به آنها برخورد می کنند به شکلی خود آموز مطالبی جدید را فرا می گیرند.

سرویس انی مود (AnyMod) یک سرویس آماده به همراه صدها ماژول آماده است که می تواند به عنوان نقطه ی شروع سریع برای کار شما عمل کند. در این سرویس cms (سیستم مدیرت محتوا) ،قالب ها (تم ها) ،انجمن ای گفتگو ،فرم ها ،بخش های بازاریابی و بسیاری موارد دیگر وجود دارند. شما می توانید به هر سایتی با هر فناوری مود (mod) اضافه کنید و و آنها به شکلی خودکار کار خواهند کرد.

در کل مود ها باعث بهبود و سادگی کار شما خواهند شد که در زیر آنها را بررسی می کنیم:

سرعت: یک صفحه که به شکل کامل از این مود ها ایجاد شده است می تواند خیلی سریع و در حد 20 میلی ثانیه بارگذاری شود (20ms)

فرایند خودکار: سیستم های مدیریت محتوا (CMS) ،فرم ها (forms) و... که با مود ایجاد شده اند بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم اضافی و غیره کار خواهند کرد.

پیش طراحی شده: می توان از طرح های ریسپانسیو و زیبا و با موضوعات مختلف و از قبل طراحی شده استفاده کرد. می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

ویرایش آسان: شما به سادگی و به شکل مستقیم میتوانید محتوا و کدها را ویرایش کنید و به مجدد به شکل مستقیم آنها را بارگذاری کنید.

افزودن آسان: می توانید به شکل آسان و سریع با کپی کردن و چسباندن یک خط HTML مود های دلخواه خود را به سایت خود اضافه کنید.

همه اینها به این معنی است که شما می توانید به سادگی و سریع تر هرچیزی و سایتی را بسازید. مثلا میخوهید یک ویژگی مانند سیستم مدیریت محتوا را به به سایت مشتری اضافه کنید یا می خواهید با Vue و React هرچیزی را اقدام و استفاده کنید.

در کنار تمام اینها AnyMod یک منبع مفید و عالی برای یادگیری است. از آنجایی که تمامی مودها در آن اوپن سورس هستند به سادگی می توانید ویرایشگر کد را باز کنید و شروع به بررسی و تغییر یک مود کنید و کد و روش کار آن را فرا بگیرید. از انجا که مود ها به شکلی خوب و استاندارد نوشته شده اند و قابل فهم هستند خواهید توانست یک یا چند چیز جدید را از آنها فرا بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی های AnyMod نمایش زنده (بارگیری آنی یا live reload) است که یک ویژگی جالب است. به این شکل که هنگامی که یک مود را عوض می کنید فرون آن قسمت به روزرسانی خواهد شد و تغییرات در آن اعمال می شوند. به همین سادگی ،هیچ تنظیمات اضافی لازم نیست  این باعث می شود که سرعت کار شما بالاتر برود.

اگر شما یک شخص هستید که به شکل خودآموز دنبال یادگیری است و یا دوست دارید کارها را سریع تر پیش ببرید و یا دوست دارید به بررسی AnyModو امکانات آن بپردازیدمی توانید به سادگی و رایگان از بیشتر امکاناتی که در آن قرار دارد استفاده کنید و مودهای آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای وارد شده به آدرس AnyMod می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

وب سایت AnyMod

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 549 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی